تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 5210

کیم کارداشیان با گریه می گوید همسر سابقش را بر می گرداند

کیم کارداشیان با گریه می گوید همسر سابقش را بر می گرداند

کیم کارداشیان نسبت به تغییرات قابل توجهی که در همسر سابقش، کانیه وست، رخ داده است، ابراز ناباوری کرده است. در پیش نمایشی برای قسمت آینده کارداشیان ها، بنیانگذار SKIMS در مقابل خواهرش کلویی کارداشیان بغض خود را شکست و احساسات خودش را در مورد همسر سابقش بیان کرد. وقتی از کلویی خواهر کیم از

کیم کارداشیان نسبت به تغییرات قابل توجهی که در همسر سابقش، کانیه وست، رخ داده است، ابراز ناباوری کرده است. در پیش نمایشی برای قسمت آینده کارداشیان ها، بنیانگذار SKIMS در مقابل خواهرش کلویی کارداشیان بغض خود را شکست و احساسات خودش را در مورد همسر سابقش بیان کرد.

وقتی از کلویی خواهر کیم از او پرسید که آیا او خوب است، کیم به عقب خم شد و فریاد زد که “خوب نیست”.

در حالی که اشک از صورتش جاری بود، کیم مضطرب، 42 ساله، با هق هق بر روی شانه های خواهرش افتاد. او با گریه گفت: “من نمی توانم.”

کیم توضیح داد: «این خیلی با فردی که با او ازدواج کردم متفاوت است. این کسی است که دوستش داشتم و او را به یاد می‌آورم. من هر کاری می‌کنم تا آن او را برگردانم.

«سخت‌ترین حس این است که ببینی کسی که واقعاً دوستش داشتی و خانواده‌ای با او داری، بسیار متفاوت از آن چیزی است که می‌شناختی.

“بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم اگر می‌خواهد به کف زمین برسد، این سفر اوست که باید خودش آن را رقم بزند. من می‌دویدم و همه می‌گفتم، “خوب می‌شود، درست می‌شود.” خوب باش، نگران نباش، فقط یک فرصت دیگر به او بده. من آن انرژی را ندارم.”

کیم و کانیه پس از شش سال ازدواج در مارس 2022 طلاق خود را نهایی کردند.

این زوج سابق در سال 2011 قرار ملاقات را آغاز کردند و در ژوئن 2013 به اولین دختر خود، نورث، 10 ساله، خوش آمد گفتند. آنها متعاقباً در سال 2014 ازدواج کردند و خانواده خود را از طریق رحم اجاره ای گسترش دادند و سه فرزند دیگر داشتند: سنت، هفت ساله، شیکاگو، پنج ساله. و مزمور، چهار ساله.

برچسب ها :

ناموجود