تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
کد خبر : 5951

تیم زیبایی در خدمت کیم کارداشیان برای گرفتن عکس گواهینامه رانندگی

تیم زیبایی در خدمت کیم کارداشیان برای گرفتن عکس گواهینامه رانندگی

خانواده کارداشیان زندگی روزمره خود را، چه اوقات فراغت و چه کار، در برنامه تلویزیونی واقعی خود نشان می دهند. کسی که بیشتر جلوی دوربین ها ظاهر می شود کیم کارداشیان است. دلیلش این است که اینفلوئنسر عادت دارد در تمام ساعات توسط تیم برنامه دنبال شود. چیزی که توجه بینندگان را به خود جلب

خانواده کارداشیان زندگی روزمره خود را، چه اوقات فراغت و چه کار، در برنامه تلویزیونی واقعی خود نشان می دهند.

کسی که بیشتر جلوی دوربین ها ظاهر می شود کیم کارداشیان است. دلیلش این است که اینفلوئنسر عادت دارد در تمام ساعات توسط تیم برنامه دنبال شود.

چیزی که توجه بینندگان را به خود جلب کرد زمانی بود که همسر سابق کانیه وست فاش کرد که روند گرفتن گواهینامه رانندگی او در دپارتمان وسایل نقلیه موتوری چگونه بوده است.

با توجه به اینکه آنها از او خواستند از او عکس بگیرند، او به وضوح گفت که نمی تواند در گواهینامه خود بد به نظر برسد.

در نتیجه، کیم تمام مکان را برای خودش رزرو کرد. این تضمین می کرد که او می تواند لوازم زیبایی، عکاسی و نور خود را وارد کند.

اینفلوئنسر روشن کرد که این عکس بسیار مهم است زیرا تا پنج سال آینده در گواهینامه رانندگی او خواهد بود.

او همچنین این امتیاز را داشت که عکسی را که بیشتر دوست داشت انتخاب کند، چیزی که برای اکثر شهروندان وجود ندارد.

این مورد برای بسیاری از طرفداران خوشایند نبوده است، زیرا برخی او را به خاطر سطحی نگری و توجه بسیار به ظاهرش مورد انتقاد قرار می دهند.

کیم در حالی که از خود دفاع می کرد گفت: “این مهم ترین عکسی است که تا به حال در زندگی خود گرفته اید. من واقعاً می خواهم که خوب به نظر برسد، چرا یک لباس پر زرق و برق به همراه نیاورم؟ قطعاً دیوانه کننده است، اما من اهمیتی نمی دهم.”

برچسب ها :

ناموجود