تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر : 11360

کیم کارداشیان سورئال ترین هدیه سال را دریافت می کند

کیم کارداشیان سورئال ترین هدیه سال را دریافت می کند

برای کریسمس به خانمی که امپراتوری زیبایی چند میلیون دلاری دارد، چه می‌ دهید؟ کیم کارداشیان روز شنبه پس از اینکه یک ماکت سورئال از مغزش در قالب مجسمه به او هدیه دادند متوجه شد. به این آمریکایی که در برنامه تلویزیونی پرطرفدار «کارداشیان ها» بازی می کند، امسال چیزی که احتمالاً منحصر به فرد

برای کریسمس به خانمی که امپراتوری زیبایی چند میلیون دلاری دارد، چه می‌ دهید؟ کیم کارداشیان روز شنبه پس از اینکه یک ماکت سورئال از مغزش در قالب مجسمه به او هدیه دادند متوجه شد.

به این آمریکایی که در برنامه تلویزیونی پرطرفدار «کارداشیان ها» بازی می کند، امسال چیزی که احتمالاً منحصر به فرد ترین هدیه در زیر درخت کریسمس او خواهد بود، دریافت کرد.

کیم هدیه خود را به دنبال کنندگانش در اینستاگرام نشان داد و آن را روی پیشخوان خانه اش گذاشت و توضیح داد که چرا آن را از طریق پست دریافت کرده است.

کارداشیان در این ویدئو گفت: “خب، این چقدر جالب است. برای من مجسمه ای از مغز من ساخته اند. این شبیه مغز واقعی من است.”

و نتیجه کاملاً چیزی بود، زیرا کارداشیان با هیبت به مجسمه نقره ای چشمگیر نگاه کرد و به طرفدارانش دید نزدیکی داد.

کیم که 364 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد، نوشت: “خیلی عالی. هدیه کریسمس.”

او همچنین یک ویدیو دوم را منتشر کرد که تصویری کامپیوتری از مغزش را نشان می‌ داد و به وضوح از نتایج خوشحال شد: “این یک ویدیوی کامل از مغز من روی صفحه است و همه چیز را در مورد آن توضیح می‌ دهد. و من بسیار سپاسگزارم.

“من فکر می کنم واقعا جالب است که تیم Prenuvo این کار را انجام داد و تمام بخش های مختلف مغز شما را توضیح داد. و من مجسمه را دارم.”

چرا کیم کارداشیان این هدیه را دریافت کرد؟

Prenuvo به افراد سه نوع مختلف اسکن ارائه می‌ دهد، اما افرادی را که می‌ خواهند مجسمه‌ ای مشابه کیم داشته باشند، عقب می‌ اندازد. قیمت ها از 999 دلار برای اسکن تنه شروع می شود، قبل از اینکه برای اسکن سر و تنه به 1799 دلار افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود