تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 11911

کیم کارداشیان سلفی ماشینی با استایل زمستانی به اشتراک گذاشت

کیم کارداشیان سلفی ماشینی با استایل زمستانی به اشتراک گذاشت

کیم کارداشیان یک ملکه سلفی است! روز چهارشنبه، کیم، سلفی ماشینی شیکی از خودش را در یک ظاهر کاملا هماهنگ زمستانی به اشتراک گذاشت. او در توضیح این عکس اینستاگرامی با چهره بوسیده نوشت: «خیلی جذاب». در این تصویر زیبا کیم کارداشیان یک ژاکت پوست مار بزرگ کرم و اسپند پوشیده بود. کارداشیان در حالی

کیم کارداشیان یک ملکه سلفی است! روز چهارشنبه، کیم، سلفی ماشینی شیکی از خودش را در یک ظاهر کاملا هماهنگ زمستانی به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این عکس اینستاگرامی با چهره بوسیده نوشت: «خیلی جذاب». در این تصویر زیبا کیم کارداشیان یک ژاکت پوست مار بزرگ کرم و اسپند پوشیده بود. کارداشیان در حالی که دستش را روی سرش گذاشته بود، یک کیف دستی مات، مایل به سفید و نقره ای را نیز بالا گرفت.

موهای این ستاره رئالیتی به صورت دم اسبی براق و کم ارتفاعی حالت داده شده بود که مقداری از آن روی شانه‌ های او نمایان بود. او ظاهر خود را با آرایش چشم گربه ای کلاسیک تکمیل کرد.

قبل از سال جدید، کیم هنگام آماده شدن برای مهمانی سالانه خانواده‌ اش در شب کریسمس کارداشیان و جنر، سلفی‌ های بیشتری به اشتراک گذاشت.

این گردهمایی با موضوع اقامتگاه اسکی بود. او با حفظ حس زمستانی جشن، یک لباس آبی روشن تا کف زمین با جزئیات خز و ابریشمی پوشید.

لباس بیرون از شانه و خوش فرم او دارای خز بود که دور سینه او قرار گرفته بود. اگر چه این یک موقعیت رسمی بود، اما کیم همچنان فعال بود زیرا در فیلم استوری اینستاگرام مشاهده شد که با دوست قدیمی پاریس هیلتون در حال سورتمه سواری در برف مصنوعی بود.

همسر خانواده کریس جنر و خواهران معروف کورتنی کارداشیان، کلویی کارداشیان، کندال جنر و کایلی جنر نیز در این جشن پر ستاره حضور داشتند. خواهر و برادرها و مادرشان یک تصویر سرگرم‌ کننده در آن شب درست کردند و ظاهر تعطیلات خود را به تن کردند و به اشتراک گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود