تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
کد خبر : 7926

کیم کارداشیان در لباس کیمونو ژاپنی خیره کننده به نظر می رسد

کیم کارداشیان در لباس کیمونو ژاپنی خیره کننده به نظر می رسد

کیم کارداشیان و نورث عکس های جدیدی از سفر خود به ژاپن به اشتراک می گذارند. کیم کارداشیان و نورث 9 ساله که اخیرا تعطیلات خود را در توکیو گذرانده اند، طرفداران خود را در جریان ماجرا های خود قرار داده اند. کارداشیان با انتشار تعدای از عکس‌ ها در روز پنج‌ شنبه، یک کت

کیم کارداشیان و نورث عکس های جدیدی از سفر خود به ژاپن به اشتراک می گذارند. کیم کارداشیان و نورث 9 ساله که اخیرا تعطیلات خود را در توکیو گذرانده اند، طرفداران خود را در جریان ماجرا های خود قرار داده اند.

کارداشیان با انتشار تعدای از عکس‌ ها در روز پنج‌ شنبه، یک کت بالنسیاگا با طرح پلنگی در اولین عکس به تن کرد. او همچنین یک عینک آفتابی به همراه داشت، در حالی که یک کیف کوچک مشکی در دستانش بود.

نورث با پوشیدن یک کیمونوی صورتی کم رنگ ابریشمی موهایش را به صورت موی پایین با یک گل سفید پوشیده بود. دوست او Everleigh و مادرش اشلی یانو نیز در تصاویر دیده می شدند.

هر دو کفش سنتی ژاپنی به نام Geta، North و Everleigh پوشیده بودند در حالی که در تصویر سوم به دوربین عکاسی لبخند می‌ زدند، ژست‌ های مشابهی را به نمایش گذاشتند.

کارداشیان همچنین تصاویری از مهمانی مسافرتی را به اشتراک گذاشت که با گیشا ها در رستورانی که به نظر می رسد که در رستوران مشهور، گنیادانا هامادایا است، عکس گرفته است. این رستوران به خاطر سرو غذاهای ژاپنی و ارائه اتاق های خصوصی و باغ های ژاپنی معروف است.

این گروه همچنین برای عکسی با سه زن گیشا جمع شدند، قبل از اینکه در دو اسلاید بعدی، کلیپ هایی از نورث و اورلی که اجرای نمایشی را به نمایش می گذاشتند و همچنین کارداشیان و یانو در حال انجام یک بازی نشان دادند.

سفر اخیر کارداشیان به ژاپن پس از آن انجام شد که او پسرش سنت را در ماه جولای به ژاپن برد. کیم پسرش را با بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور آشنا شود.

سنت و دوستش توانستند با ورزشکاران عکس بگیرند و دست دادن را یاد بگیرند.

کارداشیان با حضور در اولین بازی لیونل مسی اینتر میامی در ماه جولای فاش کرد که پسرش عاشق فوتبال است. کارداشیان به لیگ برتر فوتبال گفت: “من برای فرزندانم هر کاری انجام خواهم داد.” “بنابر این من به دنیا سفر کردم.”

برچسب ها :

ناموجود