تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
کد خبر : 6648

کیم کارداشیان در لباس چرمی اسپرت خیره کننده به نظر می رسد

کیم کارداشیان در لباس چرمی اسپرت خیره کننده به نظر می رسد

کیم کارداشیان در حال ارائه نگاهی از پشت صحنه سفر شیک خود به میامی است. کیم، در یک سری عکس که روز جمعه در اینستاگرام منتشر کرد، ظاهری کاملاً شیک با لباس چرمی را که ماه گذشته در فلوریدا پوشیده بود به نمایش گذاشت. در این عکس‌ ها، کارداشیان یک تاپ یقه چرم مشکی پوشیده

کیم کارداشیان در حال ارائه نگاهی از پشت صحنه سفر شیک خود به میامی است. کیم، در یک سری عکس که روز جمعه در اینستاگرام منتشر کرد، ظاهری کاملاً شیک با لباس چرمی را که ماه گذشته در فلوریدا پوشیده بود به نمایش گذاشت.

در این عکس‌ ها، کارداشیان یک تاپ یقه چرم مشکی پوشیده بود که وقتی از دوربین دور می‌شد، نشان داد که بدون پشت است. او همچنین شلوار چرمی همسانی پوشیده بود که لبه خام آن در قاب‌ ها دیده می‌ شد، زیرا او یک زنجیر شکم نقره‌ ای به دور کمرش می‌ بست.

کیم موهایش را با دم اسبی خیس پوشیده بود که اکستنشن پشت سرش جاری بود. کارداشیان قبلاً پس از اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی، در یک شب در فلوریدا این لباس تمام چرمی را به تن کرد.

او در آن زمان با تریستان تامپسون در حالی که این جفت به سمت گکو، یک استیک‌ خانه ژاپنی مستقر در میامی که متعلق به رپر بانی بد و رستوران‌ دار دیوید گراتمن بود، عکس برداری شد.

آخرین عکس‌ های کارداشیان پس از آن منتشر شد که او تصویری از خود با مادرش کریس جنر به اشتراک گذاشت که در شبی که جنر ۶۷ ساله با شریک قدیمی‌ اش، کوری گمبل ملاقات کرد، گرفته شد.

در این عکس، کارداشیان و جنر در حالی که در کنار کندال جنر و ریکاردو تیسی، طراح مد ایتالیایی، ژست گرفتند، لباس‌ های مشکی شیک پوشیدند.

برچسب ها :

ناموجود