تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 10451

کیم کارداشیان بلوند می شود و خیره کننده به نظر می رسد

کیم کارداشیان بلوند می شود و خیره کننده به نظر می رسد

وقتی به کیم کارداشیان فکر می کنید، موهای بلند و مشکی او حتماً به ذهنتان خطور می کند. این همان رنگ موهایی است که وقتی برای اولین بار به عنوان دستیار پاریس هیلتون به او معرفی شد، داشت و تقریباً از آن زمان تا به حال به همین منوال باقی مانده است، مگر اینکه گاه

وقتی به کیم کارداشیان فکر می کنید، موهای بلند و مشکی او حتماً به ذهنتان خطور می کند. این همان رنگ موهایی است که وقتی برای اولین بار به عنوان دستیار پاریس هیلتون به او معرفی شد، داشت و تقریباً از آن زمان تا به حال به همین منوال باقی مانده است، مگر اینکه گاه به گاه به عنوان یک بلوند یخی یا بازی با سایه های پاستلی. با این حال، کیم به تازگی رنگ مویی را معرفی کرده است که قبلاً هرگز روی او ندیده بودیم.

در 16 نوامبر، کارداشیان در مهمانی مردان سال GQ در لس آنجلس شرکت کرد و پوشش اخیر خود را با لباس سفارشی کروم هارتز، ناخن‌ های شکلاتی داغ، و چیزی که نمی‌ توان به آن فکر کرد جشن گرفت: بله موی بلوند.

ریشه‌ های موی او که در قسمت میانی مستقیم و به شکل پین طراحی شده بود، کمی روشن‌ تر از مشکی معمولی بود که ما عادت داریم روی او ببینیم. سپس، حدود دو اینچ از پوست سر او، آنها به سرعت به رنگ بلوند بژ تغییر کردند که تقریباً همان رنگ لباس او بود.

سایه خنثی با رنگ گرم در تمام یال او ادامه داشت و تا انتهای کمرش کشیده می شد. سایه به اندازه سایه بلوند عسلی که در گذشته امتحان کرده بود زرد نبود و به وضوح به اندازه کافی سفید نبود که یخی در نظر گرفته شود. در عوض، بیشتر یاد آور یک ساحل شنی بود، به خصوص با چند سایه متفاوت که در سرتاسر ظاهر دیده می شد.

موهایش کاملا با لحن گلمش مطابقت داشت. پوست او مات و با جلوه ای برنزی روی گونه هایش حجاری شده بود. لب‌ های او با رنگ قهوه‌ ای سرد پوشانده شده بود و با براقی شفاف پر شده بود که درخشندگی بالایی ایجاد می‌ کرد. چشمان کیم ظاهری دودی خاکی، خفن و بژ داشت، با مژه های بلند مشکی بال بال که از رنگ های طبیعی روی پلک هایش بیرون زده بود.

قهوه ای های تک رنگ روی ناخن های او ادامه پیدا کرد، که قهوه ای شکلاتی غنی بود که کاملاً مد روز است. ساخته شده توسط بریتانی بویس، آنها به شکل بلند بودند.

هم ناخن‌ ها و هم موهایش با لباس مجلسی او هماهنگ شده بود، قطعه‌ ای سفارشی که توسط Chrome Hearts ساخته شده است. این یک بریدگی بدون پشت با صلیب کروم هارتس نقره ای امضا شده روی استخوان دنبالچه او و چندین صلیب جیر کروم قلب دوخته شده روی لباس مجلسی داشت. یک بند زنجیر یقه تاپ را روی شانه‌ هایش می‌ گرفت و او ظاهر را با حلقه‌ های طلایی و کفش‌ های پاشنه برنزه هماهنگ به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود