تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
کد خبر : 9664

کیم کارداشیان از قرار ملاقات با مردان جوان‌ تر دست می‌ کشد

کیم کارداشیان از قرار ملاقات با مردان جوان‌ تر دست می‌ کشد

کیم کارداشیان برای روابط خود محدودیت سنی قائل شد. این سلبریتی پس از رابطه طوفانی خود با کمدین پیت دیویدسون تصمیم گرفت که از این پس به دنبال فردی نزدیکتر به سن خود باشد. کیم 42 ساله با اشاره به فاصله 13 ساله ای که او با دیویدسون 29 ساله داشت، گفت: “پس از آخرین

کیم کارداشیان برای روابط خود محدودیت سنی قائل شد. این سلبریتی پس از رابطه طوفانی خود با کمدین پیت دیویدسون تصمیم گرفت که از این پس به دنبال فردی نزدیکتر به سن خود باشد.

کیم 42 ساله با اشاره به فاصله 13 ساله ای که او با دیویدسون 29 ساله داشت، گفت: “پس از آخرین تجربه من، من محدودیت سنی دارم.”

کیم در آخرین اپیزود از برنامه رئالیتی شو “کارداشیان ها” اضافه کرد: “فقط به مردی با کمی سن بیشتر مناسب خودم نیاز دارم.”

با این وجود، او هشدار داد که در این لحظه از مجرد بودن خوشحال است. “من واقعاً خوبم که برای یک دقیقه تنها باشم و موقعیت مناسب برایم پیش خواهد آمد.”

کیم و سفرش به لندن

کیم این اعترافات را در سفری به لندن در جمع فرزندانش و تعدادی از دوستانش انجام داد تا پسرش سنت را به یک بازی باشگاهی فوتبال آرسنال ببرد.

در طول مسابقه، یکی از دوستانش اشاره کرد که برخی از بازیکنان چشم انداز خوبی برای او خواهند بود. با این حال، کیم گفت: “وقتی مجرد هستید و همه دوستانتان متاهل هستند، مثل این است که روی صورت شما “یأس” نوشته شده است.

با این حال، او همچنین اعتراف کرد که دوست دارد در تربیت فرزندانش از یک شریک زندگی کمک بگیرد. “اگر شریکی داشته باشم که که در تربیت و مسائل فرزندان همراه باشد، شگفت‌انگیز خواهد بود. اما اینطور نمی‌شود.”

دلیل کوچکی که او به مت گالا رفت

کیم کارداشیان اعتراف کرد که در ابتدا قصد نداشت در مراسم مت گالا 2023 که ادای احترامی به طراح فقید کارل لاگرفلد بود، شرکت کند. با این حال، برخی از مقاله ها که ادعا می کردند او و خواهرانش دیگر به جشن سالانه مجلل دعوت نمی شوند، باعث شد او نظرش را تغییر دهد.

او اعتراف کرد: “چیزی در مورد من وجود دارد که من فقط می خواهم در آنجا ظاهر شوم. من همچنین واقعاً اینگونه هستم.” کیم کارداشیان در مراسم مت گالا با طرح شیاپارلی سفارشی دنیل روزبری شرکت کرد. این لباس شامل یک دامن و تاپ پوشیده شده با 66000 مروارید و 16000 کریستال بود.

برچسب ها :

ناموجود