تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
کد خبر : 7780

کیم کارداشیان از رفتارهای اخیر کانیه وست در ایتالیا نگران است

کیم کارداشیان از رفتارهای اخیر کانیه وست در ایتالیا نگران است

بر اساس گزارش‌ ها، کیم کارداشیان با توجه به رفتار اخیر کانیه وست در تعطیلات خود در ایتالیا با شریک جدیدش بیانکا سانسوری، مخلوطی از خجالت و نگرانی را احساس می‌ کند. کانیه وست که به استعداد های موسیقیایی و گاهی اوقات رفتارهای عجیب و غریبش معروف است، اخیراً زمانی که با شلوار پایین در

بر اساس گزارش‌ ها، کیم کارداشیان با توجه به رفتار اخیر کانیه وست در تعطیلات خود در ایتالیا با شریک جدیدش بیانکا سانسوری، مخلوطی از خجالت و نگرانی را احساس می‌ کند.

کانیه وست که به استعداد های موسیقیایی و گاهی اوقات رفتارهای عجیب و غریبش معروف است، اخیراً زمانی که با شلوار پایین در هنگام قایق سواری در ونیز ایتالیا عکس گرفته شد، خبرساز شد. این حادثه که گردشگران در قایق های همسایه شاهد آن بودند، بسیاری را متحیر و نگران سلامتی خواننده رپ کرد.

کیم کارداشیان، که از سال 2014 تا 2022 با وست ازدواج کرده بود، ظاهراً این رفتار را نشان دهنده مشکلی با همسر سابقش می داند. یک منبع نزدیک به ستاره تلویزیون واقعیت به سان گفت: “کیم در مورد عکس های جدیدی که با بیانکا منتشر شده بسیار نگران است. او چگونه همه چیز را برای بچه ها توضیح می دهد؟ آنها برای او خجالت زده و نگران هستند او با پای برهنه با شامپاین در خیابان سرگردان است.”

او اضافه کرد: «برای او سخت است، زیرا به محض اینکه فکر می‌ کند می‌ تواند ادامه دهد، چیزی شبیه به این اتفاق می‌ افتد و او دوباره به سمت آن کشیده می‌ شود. مثل هر باری است که کانیه و بیانکا این شیرین کاری های تقریباً بی پرده را انجام می دهند. این به همه یادآوری می‌ کند که کیم در طول ازدواج لباس‌ های آزاد و تنگ به تن کرده است.»

این زوج چهار فرزند دارند و ماهیت عمومی شیطنت‌ های وست چالش‌ هایی را برای کارداشیان در پرداختن به وضعیت با آنها ایجاد کرده است.

انتخاب های لباس جنجالی بیانکا سانسوری

بیانکا سانسوری، معمار استرالیایی، به دلیل انتخاب لباس در دوران حضورش در ایتالیا با وست نیز توجه ها را به خود جلب کرده است. او با انتقاد شهروندان محلی روبرو شده است که لباس او را “ناشایست” می دانند.

یک اتفاق بحث برانگیز مربوط به این بود که سانسوری یک لباس گربه ای شفاف در طول یک شام با وست در توسکانی پوشیده بود. انتخاب‌ های لباس او باعث افزایش اعتراض‌ ها و درخواست‌ ها برای جریمه برای جرایم منافی عفت عمومی شده است، زیرا ایتالیا مقررات سخت‌ گیرانه‌ ای در برابر اعمال «مخالف با عفت عمومی» دارد.

برخی با استناد به هنجارهای محافظه کارانه ایتالیا، این سوال را مطرح کرده اند که چرا سانسوری به دلیل لباس پوشیدنش دستگیر نشده است. دیگران تا آنجا پیش رفته‌ اند که پیشنهاد می‌ کنند غرب و سانسوری باید از کشور حذف شوند، زیرا تصور می‌ شود تأثیر منفی آنها بر شهرت این کشور است.

برچسب ها :

ناموجود