تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
کد خبر : 13269

کیلین مورفی مرد مغرور ایرلندی جایزه اسکار خود را دریافت کرد

کیلین مورفی مرد مغرور ایرلندی جایزه اسکار خود را دریافت کرد

کیلین مورفی اولین جایزه اسکار خود را دریافت کرد. ستاره اوپنهایمر، 47 ساله، به لطف بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در فیلم زندگینامه ای به کارگردانی کریستوفر نولان، برنده بهترین بازیگر مرد در اسکار یکشنبه 2024 شد. مورفی در سخنرانی خود از نولان 53 ساله، آکادمی و سایرین تشکر کرد. او

کیلین مورفی اولین جایزه اسکار خود را دریافت کرد. ستاره اوپنهایمر، 47 ساله، به لطف بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در فیلم زندگینامه ای به کارگردانی کریستوفر نولان، برنده بهترین بازیگر مرد در اسکار یکشنبه 2024 شد.

مورفی در سخنرانی خود از نولان 53 ساله، آکادمی و سایرین تشکر کرد.

او ادامه داد: “این هیجان‌ انگیزترین، خلاقانه‌ ترین سفری بود که من را در طول 20 سال گذشته در آن بردید. من بیش از آنچه بتوانم بگویم به شما مدیونم.”

این بازیگر در ادامه از “تیم باور نکردنی” خود و خانواده اش که در بین تماشاگران حضور داشتند تشکر کرد. او گفت: “من شما را خیلی دوست دارم و من یک مرد ایرلندی بسیار مغرور هستم که امشب اینجا ایستاده ام.”

مورفی در پایان گفت: “ما فیلمی درباره مردی ساختیم که بمب اتم را ساخت. خوب یا بد، همه ما در دنیای اوپنهایمر زندگی می کنیم، بنابراین من واقعاً دوست دارم این فیلم را به صلح طلبان در همه جا تقدیم کنم.”

دیگر نامزدهای بخش بهترین بازیگر مرد عبارت بودند از بردلی کوپر برای ماسترو، کولمن دومینگو برای راستین، پل جیاماتی برای فیلم The Holdovers و جفری رایت برای فیلم آمریکایی.

فیلم پرفروش تابستانی اوپنهایمر چندین نمایش برنده جوایز از جمله مورفی در نقش اصلی، اولین نقش اصلی او با همکار قدیمی نولان، تولید کرده است.

برچسب ها :

ناموجود