تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 6619

کیتی پری از مانیکور خیره کننده به سبک مینیمالیسم رونمایی کرد

کیتی پری از مانیکور خیره کننده به سبک مینیمالیسم رونمایی کرد

کیتی پری همیشه به خاطر آهنگ‌ های جذاب و ظاهر کمپینگ‌ اش شناخته می‌ شود. بالاخره او یک بار با لباس چیز برگر به مت گالا رسید و محل اقامتش در لاس وگاس، “Play” به طرز عجیبی پر از خیالات دوران کودکی است. اگر چه او همیشه یکی از افرادی است که زیبایی و مد

کیتی پری همیشه به خاطر آهنگ‌ های جذاب و ظاهر کمپینگ‌ اش شناخته می‌ شود. بالاخره او یک بار با لباس چیز برگر به مت گالا رسید و محل اقامتش در لاس وگاس، “Play” به طرز عجیبی پر از خیالات دوران کودکی است. اگر چه او همیشه یکی از افرادی است که زیبایی و مد را انتخاب می کند، اما پری مسیر مینیمالیستی را در پیش گرفت و برای حضور در صبح بخیر آمریکا از مانیکور میکرو فرانسوی استفاده کرد.

در 4 آگوست، پری به صبح بخیر آمریکا پیوست تا بینندگان را در نمایش خود در وگاس که در نوامبر 2023 به پایان می رسد، نگاهی بیندازد. به صبح بخیر آمریکا می گوید. “بنابراین همه چیز سه برابر من است” شامل وان های غول پیکر، بلوک های اسباب بازی، قارچ ها و موارد دیگر. خواننده در حالی که با کریس کانلی از ABC می نشست، یک لباس میدی با پولک آبی پوشیده بود که دارای لبه های گشاد و آستین های گشاد بود. و یک یقه بیرون از شانه که فقط یکی از شانه‌ هایش را نمایان می‌کرد. او این ظاهر را با صندل‌ های متالیک با پاشنه‌ های بلند، حلقه‌های صورتی و سبز و گوشواره‌ های دراپی ست کرد.

کیم تروونگ، مانیکوریست او، یک مانیکور فرانسوی برای او ایجاد کرد که شامل پایه صورتی و نوک سفید نازک بود. تروونگ اخیراً مانیکور مشابهی برای دوآلیپا برای نمایش باربی لس آنجلس ایجاد کرده بود. در حالی که ناخن‌ های لیپا دارای پایه صورتی باربی بود که نشانه‌ ای آشکار از روند تمام صورتی بود، ناخن‌ های پری دارای رنگ صورتی روشن‌ تر هستند که باعث می‌ شود ناخن‌ های او طبیعی و تقریباً مینیمال به نظر برسند.

مانیکور میکرو فرنچ پری کاملاً مطابق با روند ناخن های طبیعی است، زیرا اگر چه او از نظر تکنیکی طرحی روی ناخن هایش دارد، طول ناخن کوتاه، شکل مربع گرد و رنگ طبیعی او ظاهری تقریباً کم رنگ ایجاد می کند که بیشتر از آن درشت و براق است.

برچسب ها :

ناموجود