تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 8880

کندال جنر و کایلی جنر در فرانسه فوق العاده به نظر می رسند

کندال جنر و کایلی جنر در فرانسه فوق العاده به نظر می رسند

کندال جنر و کایلی جنر در فرانسه فوق العاده به نظر می رسند! این دو خواهر این هفته برای هفته مد پاریس در پایتخت فرانسه بودند و در حالی که سه شنبه شب برای شام بیرون می رفتند، با ظاهری تک رنگ و چشم نواز عکس گرفتند. سوپر مدل کندال که در رستوران Siena در

کندال جنر و کایلی جنر در فرانسه فوق العاده به نظر می رسند! این دو خواهر این هفته برای هفته مد پاریس در پایتخت فرانسه بودند و در حالی که سه شنبه شب برای شام بیرون می رفتند، با ظاهری تک رنگ و چشم نواز عکس گرفتند.

سوپر مدل کندال که در رستوران Siena در شهر فرانسه دیده شد، لباس مشکی سر تا پا، بوتگا ونتا به تن داشت. این ظاهر شامل یک بالا تنه چرمی بود که روی دامن تا زانو پوشیده می‌ شد، پارچه‌ ای تیره و سنگین با شکاف‌ های بلند تا بالا، و همچنین یک تاپ یقه‌ ای بریده شده با آستین‌ های کیمونو تقسیم‌ شده.

کندال جنر لباس بوتگا خود را با یک جفت چکمه از پوست مار اکسترود ترکیب کرد و موهایش را به صورت دم اسبی براقی که از وسط باز شده بود آرایش کرده بود.

در همین حال، کایلی، تصمیم گرفت خواهرش را با ظاهری کاملاً سفید برای شام خود در تضاد قرار دهد. ظاهر اسپورت کایلی از نمایشگاه بهار و تابستان 2024 برند مکس شامل یک یقه پیچیده و یک پارچه بلند در ساختار لباس بود که به دور شانه‌ های او بسته می‌ شد تا به‌ طور چشمگیری روی پشت او بچرخد.

با پیروی از تم سفید، کایلی لباس شیک خود را با چکمه های نوک باز که با ظاهر کت واک مطابقت دارد و یک کیف پول سفید ترکیب کرد. او با لب های قرمز پررنگ حالتی به رنگ غروب آفتاب به آن اضافه کرد.

هر دو خواهر جنر که نمی‌ خواستند طرفداران لباس‌ های شیک خود را هنگام حضور در پاریس برای هفته مد این شهر از دست بدهند، برای عکس‌ برداری جداگانه به اینستاگرام مربوطه خود رفتند.

کندال در راهروی هتلی در پاریس که در نور گرم غرق شده بود ژست گرفت، در حالی که کایلی برای الگو برداری از ظاهر جسورانه خود به سمت مکانی که به نظر می رسید یک پارکینگ با نور کافی بود، رفت.

هفته مد پاریس که از 25 سپتامبر آغاز شد و تا 3 اکتبر ادامه خواهد داشت. در عکس‌ هایی که روز سه‌ شنبه توسط دیلی میل به دست آمد، کایلی و تیموتی شالامی با هم در حال رفتن به بستنی فروشی فولدرول برای تولد روزالیا خواننده دیده می‌ شوند. و تنها چیزی که بلافاصله توجه طرفداران را به خود جلب کرد حلقه به ظاهر بزرگی بود که کایلی در آن انگشت قرار داده بود.

اگر چه حلقه کایلی به احتمال زیاد اکسسوری بود که او از کمد لباس خود بیرون آورده بود و به نظر می رسید که با حلقه های دیگر پوشیده شده باشد، اما طرفداران نمی توانستند متوجه قرار گرفتن آن روی انگشت حلقه او نشوند، به خصوص در میان عشق رو به رشد کایلی و تیموتی شالامی.

برچسب ها :

ناموجود