تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 12141

کندال جنر و هیلی بیبر مهارت سفالگری خود را به نمایش می گذارند

کندال جنر و هیلی بیبر مهارت سفالگری خود را به نمایش می گذارند

کندال جنر و هیلی بیبر دوستی خود را “مهر” کردند! روز یکشنبه، این دوستان نزدیک در یک کلاس سفالگری با هم شرکت کردند و مهارت‌ های خود را در کار دستی در پستی در شبکه‌ های اجتماعی به نمایش گذاشتند. سوپر مدل جنر، کلیپی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می

کندال جنر و هیلی بیبر دوستی خود را “مهر” کردند! روز یکشنبه، این دوستان نزدیک در یک کلاس سفالگری با هم شرکت کردند و مهارت‌ های خود را در کار دستی در پستی در شبکه‌ های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

سوپر مدل جنر، کلیپی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این دو نفر در دو طرف یک کار دستی تازه ساخته شده اند و پیش بند چهارخانه ای پوشیده اند. و در تصویری دیگر همدیگر را در آغوش گرفته و خندیدند.

جنر این ویدیو را با عنوان «دوستی مهر و موم شده با هیلی بیبر» توضیح داده است. پست او با نگاهی اجمالی دیگر به کلاس سفالگری این جفت، از جمله چرخ سفالگری و توپ های مختلف گلی دنبال شد.

دوستی جنر و بیبر بیش از یک دهه طول کشیده است.

در یک قسمت 2021 از مجموعه یوتیوب بیبر Who’s in My Bathroom؟ با بازی جنر، این دو در مورد چگونگی شکوفایی رابطه دوستی خودشان در اولین نمایش The Hunger Games در سال 2012، صحبت کردند.

کندال به شوخی گفت: “تو با کایلی دوست بودی و بعد متوجه شدی که من سرگرم کننده تر هستم.”

هیلی پاسخ داد: “لازم نیست. من هر دوی شما را دوست دارم، اما من و شما بسیار به هم نزدیکتر شدیم زیرا شما مدلینگ را شروع کردید و همیشه به نیویورک آمدید، و من در نیویورک زندگی می کردم و شما به یک دوست نیاز داشتید.”

کندال افزود: “آره، تو تنها دوست نیویورکی من بودی.”

بیبر اشاره کرد خنده‌ دار این است که فکر می‌ کنم مردم فکر می‌ کنند ما این دوستی واقعاً غیر عادی را داریم و همه کارهای دیوانه‌ وار با هم انجام می‌ دهیم، وقتی واقعیت این است که ما فقط در خانه می‌ نشینیم یا فیلم تماشا می‌ کنیم. این خیلی عادی است، مردم حتی نمی‌ دانند که چقدر عادی است.

برچسب ها :

ناموجود