تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر : 10968

کندال جنر و هیلی بیبر با استایل شیک خیره کننده به نظر می رسند

کندال جنر و هیلی بیبر با استایل شیک خیره کننده به نظر می رسند

کندال جنر و هیلی بیبر صاحب فرش قرمز هستند! روز یکشنبه، این دوستان صمیمی برای شرکت در جشن موزه آکادمی 2023 در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس، با استقبال روبرو شدند. سوپرمدل جنر، 28 ساله، در حالی که این دو نفر برای یک سری عکس با هم ژست گرفتند، یک لباس مجلسی قرمز

کندال جنر و هیلی بیبر صاحب فرش قرمز هستند! روز یکشنبه، این دوستان صمیمی برای شرکت در جشن موزه آکادمی 2023 در موزه آکادمی تصاویر متحرک در لس آنجلس، با استقبال روبرو شدند.

سوپرمدل جنر، 28 ساله، در حالی که این دو نفر برای یک سری عکس با هم ژست گرفتند، یک لباس مجلسی قرمز شفاف به تن داشت، در حالی که بیبر، 27 ساله، یک لباس پولک دار یقه‌ دار مشکی از سنت لوران را به تن کرد و مانیکور خود را با لباس و کیفش هماهنگ کرده بود.

کندال بعداً در استوری اینستاگرامش عکسی از خود با لباس مجلسی بلند تا زمین به اشتراک گذاشت و خانه مد ایتالیا را تگ کرد. این شب پر ستاره با حضور انبوهی از چهره های مشهور دیگر از جمله سلما هایک، اوا لونگوریا، سلنا گومز و لئوناردو دی کاپریو برگزار شد.

اپرا وینفری، مریل استریپ و مایکل بی جردن نیز با دریافت جوایزی تجلیل شدند و وینفری جایزه Pillar را برای رهبری نمونه و حمایت از موزه آکادمی دریافت کرد.

قبلا در یک ویدیو در یوتیوب بیبر Who’s in My Bathroom؟ با بازی کندال در مورد چگونگی رشد دوستی شان صحبت کردند. کندال گفت: “شما با کایلی دوست بودید و بعد متوجه شدید که من سرگرم کننده تر هستم.”

هیلی پاسخ داد: “من هر دوی شما را دوست دارم، اما من و شما بسیار به هم نزدیکتر شدیم زیرا شما مدلینگ را شروع کردید و همیشه به نیویورک آمدید، و من در نیویورک زندگی می کردم و شما به یک دوست نیاز داشتید.”

کندال افزود: “آره، تو تنها دوست نیویورکی من بودی.”

بیبر که در مورد پیوند دوستی با کندال افزود: «چه جالب این است که فکر می‌ کنم مردم فکر می‌ کنند ما این دوستی واقعاً غیر عادی را داریم و همه کارهای دیوانه‌ وار را با هم انجام می‌ دهیم، وقتی واقعیت این است که ما فقط در خانه می‌ نشینیم و یا فیلم تماشا می‌ کنیم. این خیلی عادی است، مردم حتی نمی‌ دانند که چقدر عادی است.»

برچسب ها :

ناموجود