تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
کد خبر : 4565

آیا رابطه عاشقانه کندال جنر و بانی بد جدی تر می شود؟

آیا رابطه عاشقانه کندال جنر و بانی بد جدی تر می شود؟

کندال جنر و بانی بد به احیای دوباره عاشقانه خود ادامه می دهند و اخیراً برای قدم زدن در لس آنجلس دیده شدند. ستاره رئالیتی و خواننده پس از خرید صفحات وینیل در شرمن اوکس دیده شدند. هر دو در حالی که کنار هم راه می رفتند به همه لبخند می زدند. برای این مناسبت،

کندال جنر و بانی بد به احیای دوباره عاشقانه خود ادامه می دهند و اخیراً برای قدم زدن در لس آنجلس دیده شدند. ستاره رئالیتی و خواننده پس از خرید صفحات وینیل در شرمن اوکس دیده شدند. هر دو در حالی که کنار هم راه می رفتند به همه لبخند می زدند.

برای این مناسبت، هر دوی آنها ظاهر آرامی را انتخاب کردند. این مدل لباسی متشکل از شلوار سفید، کفش ورزشی و تاپ سفید پوشیده بود. او با یک کمربند قرمز و یک کیف بزرگ رنگی به اکسسوری های خود اضافه کرده بود. او همچنین گوشواره های جذاب و عینک تیره به چشم داشت. موهایش به صورت دم اسبی ژولیده بسته شده بود.

به نوبه خود، خواننده “Tití me preguntó” شلوار خاکستری، زیر یک تی شرت قهوه ای، کفش تنیس مشکی و کلاه سبز پوشیده بود. و آنها شایعات جدایی را پشت سر قرار می دهند.

چند روزی بود که شایعاتی مبنی بر جدایی ادعایی این زوج شیک پوش در ایالات متحده به گوش می رسید. هر حرکت کندال جنر مدل و شریک فعلی اش بانی بد توسط رسانه ها تعقیب می شود. چند روز پیش این دو برای صرف شام در بورلی هیلز بیرون رفتند و با هم دیده شدند و شایعات مربوط به جدایی را از بین بردند.

آنها قبلاً برای اولین بار پس از نزدیک به یک ماه پس از حضور در بازی پلی آف لیکرز-گلدن استیت وریرز در انظار عمومی دیده شدند. آوریل گذشته آنها در حالی که از جشنواره محبوب Coachella لذت می بردند با هم دیده شدند. در این مراسم، این خواننده روی صحنه اصلی در لس آنجلس اجرا کرد.

شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه این دو در فوریه امسال منتشر شد. و منابعی می گویند رابطه کندال جنر و بانی بد ممکن است جدی تر شود و خبر جدایی آنها شایعه بوده است.

برچسب ها :

ناموجود