تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 7065

کندال جنر عاشق داغ شدن روابط عاشقانه اش با بانی بد است

کندال جنر عاشق داغ شدن روابط عاشقانه اش با بانی بد است

کندال جنر در پروفایل جدیدی با هارپرز بازار که در روز چهارشنبه، 16 اوت منتشر شد، فاش کرد که علاقه زیادی به عاشقانه هایش دارد. در مورد اینکه او چگونه در یک رابطه است، نشان می دهد که او همیشه در مورد روابط کار می کند. کندال نشان داد که در روابط چگونه است و

کندال جنر در پروفایل جدیدی با هارپرز بازار که در روز چهارشنبه، 16 اوت منتشر شد، فاش کرد که علاقه زیادی به عاشقانه هایش دارد. در مورد اینکه او چگونه در یک رابطه است، نشان می دهد که او همیشه در مورد روابط کار می کند.

کندال نشان داد که در روابط چگونه است و چگونه تلاش می کند تا آن را به نتیجه برساند. او به این نشریه گفت: «من واقعاً سخت روابطم را دوست دارم. “من خداحافظی را دوست ندارم و برای اینکه مجبور نباشم خداحافظی کنم می جنگم. من همیشه برای روابط خواهم جنگید. من از بچگی همینطور بودم، هرچند خجالتی بودم و گاهی خیلی بسته بودم.»

او ادامه داد و توضیح داد که همیشه می‌ خواهد به روابط کمک کند، حتی اگر با توجه به موقعیت مشهورش دشوار باشد. “من از هیچ چیز دست نمی کشم. برخی از افراد حاضر به ملاقات با من در آن سطح نیستند. اما این اشکالی ندارد. من ترجیح می‌دهم این کار را بکنم تا اینکه خودم را روی چیزی ببندم و فرصت مناسبی به آن ندهم.»

این قطعه تنها چند روز پس از اینکه کندال و بد بانی در کنسرت دریک در کالیفرنیا دیده شدند منتشر شد. در یک ویدئو، بانی بد دست هایش را دور کندال حلقه کرده بود و آنها خیلی نزدیک یکدیگر بودند.

در حالی که این دو در کنار هم دیده شده اند، هیچ کدام به طور علنی در مورد رابطه آنها اظهار نظر نکرده اند. از زمانی که شایعات در مورد رابطه عاشقانه آنها در فوریه آغاز شد، گزارش های زیادی وجود داشته است که ادعا می کند این دو نفر فقط جدی تر شده اند.

برچسب ها :

ناموجود