تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 7397

کندال جنر در عکس های کمپین استلا مک کارتنی خیره کننده است

کندال جنر در عکس های کمپین استلا مک کارتنی خیره کننده است

کندال جنر این مدل 27 ساله، حرفه و عشق خود به اسب ها را برای کمپین زمستانی 2023 استلا مک کارتنی ادغام کرد. این اولین همکاری او با این برند است. این کمپین خیره‌ کننده توسط عکاس لندنی، هارلی ویر، در کامارگ سالت فلتس، منطقه‌ ای در جنوب فرانسه که به‌ خاطر اسب‌ های سفیدش

کندال جنر این مدل 27 ساله، حرفه و عشق خود به اسب ها را برای کمپین زمستانی 2023 استلا مک کارتنی ادغام کرد. این اولین همکاری او با این برند است.

این کمپین خیره‌ کننده توسط عکاس لندنی، هارلی ویر، در کامارگ سالت فلتس، منطقه‌ ای در جنوب فرانسه که به‌ خاطر اسب‌ های سفیدش معروف است، طراحی شده است.

در یک عکس کندال در کنار اسب یک لباس جین دو تکه پوشیده است با شلوار گشاد آبی، و کت آبی جین با آستین های سرمه ای که خیره کننده و جذاب به نظر می رسد.

مجموعه‌ای با مضمون «نیروی اسب» که اولین بار در هفته مد پاریس در مدرسه سوارکاری تاریخی Manège de l’École Militaire ارائه شد، داستانی از «ارتباطات دگرگون‌ کننده بین انسان‌ ها و اسب‌ ها» را روایت می‌ کند که از این برند لوکس منتشر شده است.

بنیانگذار و طراح استلا مک کارتنی گفت که جنر را برای این کمپین انتخاب کرده است زیرا “می دانست که دختر استلای این فصل باید به اندازه من عاشق اسب باشد.”

او ادامه داد: “کندال از کودکی مانند من سوار کاری می کرد و مزرعه خود را دارد.” می توانید ببینید که او در کنار این موجودات حساس و آنها با او چقدر راحت هستند.

مک کارتنی اضافه کرد که این “ارتباط” بین جنر و ستاره های چهار پای کمپین چیزی است که آن را زنده می کند، “هم از طریق مد و هم از طریق چشم انداز.”

اسب‌های فرانسوی توسط ژان فرانسوا پیگنون تهیه شد، که نه تنها آنها را نجات داد، بلکه آنها را تربیت کرد تا بدون هیچ گونه تماس فیزیکی دستور العمل‌ ها را دنبال کنند.

طبق گفته این برند، در پاییز امسال در مرحله دوم مجموعه به بررسی “پیوند های شفا بخش بین انسان و اسب” ادامه خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود