تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 10179

کندال جنر در عکس های تولدش شگفت انگیز به نظر می رسد

کندال جنر در عکس های تولدش شگفت انگیز به نظر می رسد

کندال جنر یک سال دیگر بزرگتر شد! این سوپر مدل که روز جمعه 28 ساله شد، در آخر هفته با عزیزانش جشن گرفت، در حالی که به نظر می رسید یک مهمانی در خانه بود که شامل بادکنک های حروف، چهار کیک تزئینی و یک لباس سفید برای تولد دختر بود. کندال چند عکس از

کندال جنر یک سال دیگر بزرگتر شد! این سوپر مدل که روز جمعه 28 ساله شد، در آخر هفته با عزیزانش جشن گرفت، در حالی که به نظر می رسید یک مهمانی در خانه بود که شامل بادکنک های حروف، چهار کیک تزئینی و یک لباس سفید برای تولد دختر بود.

کندال چند عکس از جشن تولد در خانه خود در روز شنبه منتشر کرد که او در عکس ها کاملا شگفت انگیز به نظر می رسید. کیک های تولد شامل گل های کوچک، عبارت “تولدت مبارک کنی” و تصویر چاپ شده ای از کندال جوان در حال جشن گرفتن در گذشته بود.

در یک عکس دیگر، کندال در کنار کیک ها در حالی که همه آنها به افتخار او روشن شده بودند، ژست گرفت. این ستاره با لباس سفید خود را در یک تصویر دیگر به نمایش گذاشت، با بادکنک های نقره ای جامبو آویزان شده بود.

اوایل هفته، کایلی جنر، خواهر کوچکتر کندال تصمیم گرفت برای او گل بفرستد. کایلی، در تلاش برای شوخی با خواهر بزرگش، یک دسته گل آفتابگردان با کارتی را برای کندال فرستاد که سن او را اشتباه گرفته بود.

روی کارتی که به گل ها چسبیده بود نوشته شده بود: “تولدت مبارک خواهر 30 ساله!!!! زمان می گذرد. ​​دوستت دارم، کایلی.” کندال در حالی که تصویری از هدیه را با یک ایموجی انگشت وسط در حساب کاربری خود منتشر کرد، پاسخ داد: “Lmao”

سایر اعضای خانواده کارداشیان و جنر نیز در آخر هفته با کندال جشن گرفتند، از جمله مادرش، کریس جنر، که نوشت که کندال “زیبا، مهربان، سخاوتمند، بخشنده، باهوش، با استعداد، خلاق، شگفت انگیز و متفکر است.”

شما دختر، خواهر، خاله و دوستی خاص و شگفت‌ انگیز هستید و من بسیار خوشحالم که خداوند من را به عنوان مادر شما انتخاب کرد. من تو را خیلی دوست دارم دختر زیبای من…

کیم کارداشیان نیز ادای احترامی به کندال به اشتراک گذاشت و نوشت که او «بی‌ صبرانه صبر می‌ کند تا خاطرات بیشتری را به‌ عنوان دوتایی خلق کند.

او افزود: “شما همیشه انرژی زمینی را که همه ما به آن نیاز داریم به ارمغان می آورید.” “تو چنین نوری هستی! دعا می کنم امسال برایت آرامش و عشق و شادی بیشتری به ارمغان بیاورد.”

برچسب ها :

ناموجود