تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر : 8675

کندال جنر در حال تبدیل یک لباس ساده به مد جدید است

کندال جنر در حال تبدیل یک لباس ساده به مد جدید است

کندال جنر در حال تبدیل یک لباس ساده به مد جدید است. ستاره 27 ساله کارداشیان ها روز سه شنبه با پوشیدن یک پیراهن خط خطی آبی و سفید کلاسیک به عنوان یک لباس کوتاه در حال بیرون آمدن در منهتن از او عکس گرفته شد. جنر این پیراهن را به صورت معمولی پوشیده بود،

کندال جنر در حال تبدیل یک لباس ساده به مد جدید است. ستاره 27 ساله کارداشیان ها روز سه شنبه با پوشیدن یک پیراهن خط خطی آبی و سفید کلاسیک به عنوان یک لباس کوتاه در حال بیرون آمدن در منهتن از او عکس گرفته شد.

جنر این پیراهن را به صورت معمولی پوشیده بود، چند دکمه در بالا باز گذاشته بود و به نظر می رسید که زیر آن کتانی مشکی بسیار کوتاه پوشیده است. او در حالی که در شهر نیویورک قدم می زد، این ظاهر را با کفش راحتی مشکی، عینک آفتابی مشکی و یک کیف چرم مشکی بزرگ ست کرد.

این سوپر مدل همچنین جواهرات طلایی از جمله گوشواره های میخی مثلثی طلا و یک دستبند النگوی طلایی ساده پوشیده بود و موهای خود را به سبکی راحت بلند کرد و یک گیره موی مشکی بزرگ که موهایش را بالا نگه داشته بود.

جنر در استوری اینستاگرام خود، نمای دیگری از لباس شیک خود را به اشتراک گذاشت و یک سلفی آینه ای در جایی که به نظر می رسید آسانسور است، منتشر کرد.

این مدل در هفته گذشته در چندین گردش در نیویورک حضور داشته است، از جمله در یک شب قرار ملاقات با بانی بد. جمعه گذشته، این جفت از رستوران Cosme شهر نیویورک خارج شدند.

برای شام، جنر یک شلوار ساده مشکی ساق راست، یک پلیور یقه خاکستری که با گل‌ها و کتانی مشکی تزئین شده بود، پوشید. بانی بد این خواننده رپ پورتوریکویی 29 ساله که نام اصلی او بنیتو آنتونیو مارتینز اوکاسیو است شلوار جین گشاد و روشن پوشیده بود، یک پیراهن دکمه دار سفید روی یک تی شرت سفید پوشیده بود و با کلاه بیسبال آبی که به عقب پوشیده شده بود، ظاهر خود را تزئین کرده بود.

جنر اخیراً زمانی را در شهر می گذراند که به نظر می رسد شروع هفته مد نیویورک را از دست داده است تا در عوض با سگش سرگرم شود.

او عکسی را در 8 سپتامبر اولین روز مراسم مد در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک لباس سرمه ای پوشیده بود و یک بطری از برند تکیلا 818 خود و یک لیوان را حمل می کرد در حالی که با پینچر دوبرمن خود به سمت لبه استخر می رفت.

این سوپرمدل قبلاً در سال 2021 به طور کلی از این مراسم صرف نظر کرده بود، اگرچه او برای هفته مد نیویورک 2022 بازگشت.

او همچنین هفته مد پاریس را در سال 2021 از دست داد. با این حال، در ماه فوریه، جنر در طول نمایش پاییز / زمستان 2023 پرادا به عنوان بخشی از هفته مد میلان روی کت واک رفت.

علیرغم اینکه در چند سال گذشته گاه به گاه در کار کت واک استراحت کرده است، این ستاره با چندین برند از جمله L’Oréal Paris کار کرده است که در ماه ژوئیه جنر را به عنوان سفیر جدید جهانی که کمپین های زیبایی این برند را از این ماه آغاز می کند، معرفی کرد.

در ماه آگوست، جنر برای عکاسی کمپین پاییز 2023 کالوین کلین نیز عکاسی شد. در آن، او در کنار جونگ کوک از BTS، کید کودی، جنی کیم از بلک پینک و الکسا دمی مدل شد.

برچسب ها :

ناموجود