تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
کد خبر : 9237

کندال جنر به طلسم خوش شانس بانی بد تبدیل می شود

کندال جنر به طلسم خوش شانس بانی بد تبدیل می شود

کندال جنر و بانی بد رسما یک زوج هستند و گواه آن این بود که کندال جنر پس از برنده شدن 7 جایزه لاتین بیلبورد به میامی رفت تا از این هنرمند پورتوریکویی حمایت کند. در حالی که بسیاری انتظار داشتند کندال جنر و بانی بد با مد روز وارد رویداد شوند، هر دو با

کندال جنر و بانی بد رسما یک زوج هستند و گواه آن این بود که کندال جنر پس از برنده شدن 7 جایزه لاتین بیلبورد به میامی رفت تا از این هنرمند پورتوریکویی حمایت کند.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند کندال جنر و بانی بد با مد روز وارد رویداد شوند، هر دو با لباس‌های غیر رسمی ظاهر شدند، بانی بد یک کلاه قهوه‌ ای رو به عقب، تی شرت سفید، شلوار قهوه‌ ای و باندانا دور گردنش، در حالی که جنر با شلوار جین سفید، تاپ طوسی و آدیداس سفید به مراسم جوایز آمد.

همانطور که دوربین ها به کندال جنر اشاره کردند، او در نهایت می خواست با پوشاندن بالاتنه اش با یک ژاکت ساده توجه را از خود دور کند.

بانی بد هفت جایزه موسیقی لاتین بیلبورد از جمله “هنرمند سال”، “تور سال”، “آهنگ سال در فروش”، “هنرمند ریتم لاتین سال” و موارد دیگر را به دست آورد.

اولین رابطه بانی بد در کانون توجه

در مصاحبه ای با Vanity Fair، بانی بد مقداری از نحوه قرار ملاقات با جنر و گمانه زنی های مداوم رسانه ای که با آن همراه است، را روشن کرد.

این پورتوریکویی گفت: “الان همه پاپاراتزی هستند. هر کسی تلفن همراه خود را بیرون می آورد و عکس می گیرد و ضبط می کند.” اولین تصاویر این خواننده با کندال توسط طرفداران اطراف گرفته شد که باعث شد او احساس کند فضای شخصی اش از بین رفته است.

خانواده کارداشیان و جنر محبوب ترین خانواده در ایالات متحده (و احتمالاً در تمام آمریکای شمالی) هستند، بنابراین هر کاری که آنها انجام می دهند مورد توجه عمومی است.

برچسب ها :

ناموجود