تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 7221

کندال جنر با لباس شیک در رویداد تکیلا 818 خیره کننده بود

کندال جنر با لباس شیک در رویداد تکیلا 818 خیره کننده بود

کندال جنر در جدیدترین ظاهر خود بسیار خوشحال است! ستاره 27 ساله کارداشیان ها هنگام شرکت در یک مهمانی برای برند تکیلا 818 خود در روز جمعه در لس آنجلس، لباسی شفاف پوشیده بود. جنر در این مراسم که در رستوران Delilah برگزار شد، با لباس تک شانه صورتی برهنه شفاف، لایه‌ بندی شده با

کندال جنر در جدیدترین ظاهر خود بسیار خوشحال است! ستاره 27 ساله کارداشیان ها هنگام شرکت در یک مهمانی برای برند تکیلا 818 خود در روز جمعه در لس آنجلس، لباسی شفاف پوشیده بود.

جنر در این مراسم که در رستوران Delilah برگزار شد، با لباس تک شانه صورتی برهنه شفاف، لایه‌ بندی شده با مش سبز، به تصویر کشیده شد.

بنیانگذار 818 لباس‌ هایش را با یک یک کیف کوچک با آستر سبز روشن و یک بند شانه‌ ای مهره‌ دار به همراه داشت ست کرده بود.

جنر در ویدیوهایی که جمعه در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، آرایش خود را که شامل رژگونه صورتی غلیظ و یک لب ملایم براق بود، در حالی که در ماشینی که در حال رفتن به مراسم بود، نشان داد.

در عکس دیگری که توسط این مدل به اشتراک گذاشته شده است، او در حالی که روی یک لیوان نوشیدنی پر شده با پولارویدهای سیاه و سفید که در مهمانی گرفته شده بود، در حالت های مختلفی دیده می شود.

آخرین حضور جنر پس از آن صورت گرفت که او این هفته درباره حضور خود در کمپین پاییز 2023 برای Calvin Klein، در کنار جونگ کوک از BTS، صحبت کرد.

این مدل گفت که در مجموعه عکس‌ برداری مجموعه فصلی جدید این برند در عنصر اصلی خود حضور داشته است، زیرا قطعاتی که او می‌ پوشد دارای عناصر سبک مینیمالیستی است که از پوشیدن آن در زندگی روزمره لذت می‌ برد.

این کمپین موضوع لذت و بازی را در نظر گرفته، زیرا ستاره‌ ها در حال مدل‌ سازی لباس‌ های جین و لباس‌ های جدا شده در ژست‌ های تند دیده می‌ شوند. در یکی از عکس‌ های سیاه و سفید، جنر یک کت شلوار بزرگ پوشیده بود که قسمت میانی او را آشکار می‌ کرد، با شلوار های گشاد همسان در حالی که موهایش به پهلو کشیده شده بود.

برچسب ها :

ناموجود