تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر : 9982

کندال جنر با استایل شیک در پارک سوشی هالیوود ظاهر شد

کندال جنر با استایل شیک در پارک سوشی هالیوود ظاهر شد

جدیدترین ظاهر کندال جنر قرار است طرفداران را از هیجان زده کند! این سوپر مدل ، جمعه در پارک سوشی در غرب هالیوود، در یک آرایش مناسب فصلی که طعم مد را با راحتی ترکیب می کرد یک با کت سبز خزدار بزرگ بیرون آمد. ظاهر، او همچنان با حال و هوای آخر هفته هالووین

جدیدترین ظاهر کندال جنر قرار است طرفداران را از هیجان زده کند! این سوپر مدل ، جمعه در پارک سوشی در غرب هالیوود، در یک آرایش مناسب فصلی که طعم مد را با راحتی ترکیب می کرد یک با کت سبز خزدار بزرگ بیرون آمد.

ظاهر، او همچنان با حال و هوای آخر هفته هالووین مطابقت داشت. جنر این کت سبز را با یک کیف پول سفید و یک جفت چکمه سفید را که تا بالای زانو پوشیده بود ست کرد.

این سوپر مدل برای مو های تیره بلند خود، قسمت میانی کلاسیک را انتخاب کرد که آن را پوشیده بود. و او همه چیز را در مورد اکسسوری ساده نگه داشت، بدون هیچ جواهرات قابل مشاهده ای که نشان می داد او استایل راحتی را انتخاب کرده است.

این استایل تنها یک روز پس از آن برگزار شد که کندال به خواهر کوچکترش کایلی، پیوست تا راه اندازی خط مد خود خی را در جورجیو بالدی در سانتا مونیکا جشن بگیرد.

اکه رفیق دیرینه آنها هیلی بیبر به آنها ملحق شد، همگی دارای ظاهری از چرم مصنوعی مشکی خی بودند، با لباس کندال شامل یک لباس میدی بدون بند، کفش پاشنه بلند مشکی، کیف و جوراب شلواری مشابه.

کایلی با یک تاپ چرم مصنوعی مشکی و یک شلوار همسان برای بیرون رفتن همراه شد و هر دو تکه از برند جدید خود را که سه شنبه در اینستاگرام اعلام کرد، به همراه داشت. در همین حال، بیبر یک مینی لباس چرم مصنوعی مشکی را انتخاب کرد که آن را روی یک تاپ مشکی پوشیده بود.

برچسب ها :

ناموجود