تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 6935

کندال جنر آخر هفته در مالیبو کالیفرنیا بسیار زیبا به نظر می رسید

کندال جنر آخر هفته در مالیبو کالیفرنیا بسیار زیبا به نظر می رسید

کندال جنر، در جریان یک گردش غیر رسمی در مالیبو، کالیفرنیا این آخر هفته، زیبا به نظر می رسید. این مدل با یک تی شرت سفید و شورت جین مشکی با صندل های مشکی در حالی که بیرون در منطقه آفتابی راه می رفت، از او عکس گرفته شد. او همچنین یک ژاکت قرمز روی

کندال جنر، در جریان یک گردش غیر رسمی در مالیبو، کالیفرنیا این آخر هفته، زیبا به نظر می رسید. این مدل با یک تی شرت سفید و شورت جین مشکی با صندل های مشکی در حالی که بیرون در منطقه آفتابی راه می رفت، از او عکس گرفته شد. او همچنین یک ژاکت قرمز روی شانه هایش پوشیده بود و با گوشواره های نقره ای و عینک آفتابی.

دوستان لورن پرز، جسی جو استارک و فای خدرا به کندال پیوستند که آنها نیز لباس های شیک پوشیده بودند. آنها شامل تاپ های مشکی با شلوار و شلوار جین مشکی و یک تی شرت گرافیکی سیاه و سفید و شورت خاکستری بودند. فای همچنین یک کلاه بیسبال و عینک آفتابی را به ظاهر خود اضافه کرد.

آخرین سفر کندال تنها چند روز پس از آن برگزار شد که او با لباس بدون آستین چرمی دولچه و گابانا در وین لاس وگاس شگفت انگیز بود. او همچنین یک کیف پول مشکی روی یک شانه داشت، زیرا موهایش پایین بود.

وقتی کندال به خاطر ظاهر و بیرون رفتنش توجهی نمی کند، برای زندگی عاشقانه اش به آن توجه می کند. اگرچه او سعی می کند تا حد امکان زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد، اما گزارش شده است که او اوایل سال جاری با رپ بانی بد شروع به ملاقات کرده است. این دو مرغ عشق در چند ماه گذشته در گردش های متعددی با هم دیده شده اند و به نظر می رسد که اوقات خوبی را با هم سپری می کنند.

گفته ها حاکی از این است که بانی بد قبلاً با والدین کندال ملاقات کرده بود و آنها در حال «جدی‌ تر شدن» با عشق خود بودند.

برچسب ها :

ناموجود