تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
کد خبر : 10843

کلویی کارداشیان تصویری با استایل شیک را به اشتراک گذاشت

کلویی کارداشیان تصویری با استایل شیک را به اشتراک گذاشت

کلویی کارداشیان مجموعه ای از عکس های شایان ستایش از سفر اخیر خود به زمین بازی با پسرش، تاتوم، 1 ساله، دختر ترو، 5 ساله، و خواهرزاده دریم کارداشیان، 7 ساله، از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او به شوخی نوشت در مورد اینکه چقدر سخت بود همه را وادار به ژست گرفتن برای یک

کلویی کارداشیان مجموعه ای از عکس های شایان ستایش از سفر اخیر خود به زمین بازی با پسرش، تاتوم، 1 ساله، دختر ترو، 5 ساله، و خواهرزاده دریم کارداشیان، 7 ساله، از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او به شوخی نوشت در مورد اینکه چقدر سخت بود همه را وادار به ژست گرفتن برای یک عکس کنیم.

کلویی، ستاره کارداشیان ها استایل خود را با یک شلواری مشکی و یک ژاکت یقه ای سایز بزرگ با لباس غیر رسمی نگه داشت. کلویی ظاهر خود را با کفش های ورزشی نایک سفید، و عینک آفتابی مشکی تزئین کرد.

بلافاصله پس از اینکه این زن 39 ساله عکس های خانوادگی خود را با 311 میلیون فالوور خود به اشتراک گذاشت، بسیاری از آنها به کامنت گذاشتن واکنش نشان دادند. یکی از طرفداران به شوخی گفت: “من عاشق این هستم که رویا بخشی از گروه گرگ شماست.” چندین نفر دیگر نیز کلویی را به خاطر عشقش به این کودک هفت ساله ستایش کردند.

آخرین لحظات خانواده کارداشیان در میان فصل چهارم سریال واقعیت هولو آنها رخ می دهد. در این فصل، خانواده کلویی با تریستان به بحث درباره رسوایی تقلب و آینده او با مادر فرزندانش نشستند. هر دو کورتنی کارداشیان 44 ساله و کایلی جنر 26 ساله احساسات خود را در میان گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود