تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۵
کد خبر : 6720

کریس جنر عکسی از جشن نامزدی جف بزوس و لورن سانچز را به اشتراک گذاشت

کریس جنر عکسی از جشن نامزدی جف بزوس و لورن سانچز را به اشتراک گذاشت

کریس جنر در حال جشن گرفتن نامزدی لورن سانچز و جف بزوس است! ستاره 67 ساله کارداشیان ها عکسی دسته جمعی از خود به همراه سانچز و دوستانش را که در جشن نامزدی جف بزوس و لورن سانچز در ایتالیا در قایق بادبانی روز یکشنبه گرفته شده است، در اینستاگرام منتشر کرد. در عکس، گروه

کریس جنر در حال جشن گرفتن نامزدی لورن سانچز و جف بزوس است! ستاره 67 ساله کارداشیان ها عکسی دسته جمعی از خود به همراه سانچز و دوستانش را که در جشن نامزدی جف بزوس و لورن سانچز در ایتالیا در قایق بادبانی روز یکشنبه گرفته شده است، در اینستاگرام منتشر کرد.

در عکس، گروه در حالی که هر کدام یک لیوان پر از نوشیدنی در دست داشتند، لبخند می‌ زنند. سانچز، 53 ساله، در حالی که در وسط نشسته بود، با یک لباس سفید ظاهر شد، در حالی که خانم‌ هایی که او را احاطه کرده بودند، همگی لباس‌ های مشکی مشابه به تن داشتند.

جعبه‌ ها و پاکت‌ های هدیه باز نشده همراه با سطلی پر از بطری‌ های نوشیدنی در پیش‌ زمینه عکس دیده می‌ شد.

سانچز و بزوس 59 ساله در ماه می نامزد کردند. آنها هفته گذشته میزبان یک جشن نامزدی در قایق بادبانی بنیانگذار آمازون در ساحل آمالفی در ایتالیا بودند.

سانچز در آخر هفته همان عکس دسته جمعی جنر را به همراه عکس های دیگری از جشن نامزدی اش در اینستاگرامش بازنشر کرد.

در یکی از عکس‌ ها، سانچز در حالی که یک تاپ براق نقره‌ای درخشان و دامن مینی مشابه به تن داشت، ژست گرفت. عکس دیگری نشان داد که او همان لباسی را پوشیده که در کنار پسرش نیکو گونزالس 22 ساله ایستاده بود.

سپس یک عکس سیاه و سفید سانچز و بزوس را در کنار هم نشان می‌داد که روی عرشه قایق بادبانی در آغوش گرفته بودند و او یک لباس مینی مهره‌ دار سفید به تن داشت.

قایق تفریحی که در آن جشن نامزدی برگزار شد Koru نام دارد و به عنوان یکی از بزرگترین قایق های بادبانی در جهان گزارش شده است. همچنین یک مجسمه چوبی شبیه به نامزد بزوس در قسمت پایینی را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود