تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۱۴
کد خبر : 7928

کریستین نودال و همسرش در یک موتورخانه مستقر خواهند شد

کریستین نودال و همسرش در یک موتورخانه مستقر خواهند شد

آیا فکر می کنید کریستین نودال و کازو پس از استقبال از اولین فرزندشان کجا زندگی می کنند، خواننده مکزیکی و ترانه سرای آرژانتینی کازو فاش کردند که در یک موتورخانه ساکن خواهند شد. او در مصاحبه‌ای با نسخه مکزیکی مجله ووگ، برنامه غیر متعارف و در عین حال هیجان‌ انگیز آن‌ ها را برای

آیا فکر می کنید کریستین نودال و کازو پس از استقبال از اولین فرزندشان کجا زندگی می کنند، خواننده مکزیکی و ترانه سرای آرژانتینی کازو فاش کردند که در یک موتورخانه ساکن خواهند شد.

او در مصاحبه‌ای با نسخه مکزیکی مجله ووگ، برنامه غیر متعارف و در عین حال هیجان‌ انگیز آن‌ ها را برای آینده به اشتراک گذاشت: نودال گفت: «ما کل خانواده را به یک موتورخانه منتقل می‌ کنیم. “این یک لحظه زیبا خواهد بود.”

این تصمیم برای پذیرش سبک زندگی عشایری در واقع غیر متعارف است. با این حال، این نشان دهنده روحیه ماجراجویانه و تمایل زوج برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای خانواده در حال رشد خود است. آنها به جای مستقر شدن در یک مکان، قصد دارند با هم به جاده باز بروند، مناطق مختلف را کاوش کنند و خاطرات ماندگاری را خلق کنند.

کازو، که نام اصلی او جولیتا امیلیا کازوچلی است، کاملاً از تصمیم شریک زندگی‌ اش حمایت می‌ کند و آن را فرصتی برای ترکیب زندگی شخصی و حرفه‌ ای خود می‌ بیند تا متناسب با خانواده‌ شان باشد.

کازو بیان کرد: «من عاشق این هستم که بتوانم هر دو دنیا را با آسیب‌ پذیری‌ های ناشی از بچه دار شدن مخلوط کنم. او سفر خود را به عنوان یک خانواده تصور می کند، جایی که می توانند مناظر مختلف را طی کنند، مکث کنند تا غذاهای محلی را بچشند، خود را در مکان های جدید غوطه ور کنند و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنند. همه اینها در حالی که از نوزاد با ارزش خود مراقبت می کنند و هر لحظه را به بخشی از ماجراجویی مشترک خود تبدیل می کنند.

زمان موعد کازو چه زمانی است؟

نودال فاش کرد که این کار را برای سپتامبر برنامه ریزی کرده بودند. این اولین فرزند هر دوی آنهاست و واضح است که خواننده منطقه ای مکزیکی برای پدر شدن هیجان زده است. نودال گفت: “خب، من در این زمینه تازه کار هستم، تجربیات جدید زیادی دارم.” «ارتباط با بخشی که هرگز نمی‌ دانستید داشته‌ اید. ناگهان با خانواده، با بزرگترها بیشتر همدلی می‌ کنی و می‌ فهمی زندگی همین‌ طور است، همه زمانی جوان بودند.»

برچسب ها :

ناموجود