تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 7567

کایلی جنر خواهرش کیم کارداشیان را به یک مسابقه مد دعوت می کند

کایلی جنر خواهرش کیم کارداشیان را به یک مسابقه مد دعوت می کند

کایلی جنر پس از سرمایه گذاری از فروش بخشی از برند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود یعنی لوازم آرایشی کایلی برای انجام یک پروژه مد جدید با جنس و اما گرید که در گذشته با کیم کار کرده اند، در دنیای مد بسیار فعال بوده است. جنر 51 درصد از لوازم آرایشی کایلی

کایلی جنر پس از سرمایه گذاری از فروش بخشی از برند لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود یعنی لوازم آرایشی کایلی برای انجام یک پروژه مد جدید با جنس و اما گرید که در گذشته با کیم کار کرده اند، در دنیای مد بسیار فعال بوده است.

جنر 51 درصد از لوازم آرایشی کایلی را به قیمت 600 میلیون دلار به کوتی فروخت، شرکتی که در حال حاضر 1.2 میلیارد دلار ارزش دارد. و در اصل کایلی در دنیای پر رقابت برند ها خواهر خود کیم کارداشیان را به یک مسابقه دعوت کرده است.

یک منبع نزدیک به این میلیاردر ادعا کرد که “همه دخترهای کارداشیان هر کدام دیدگاه خاص خود را دارند، آنها الهام می گیرند و یکدیگر را تحریک می کنند. همه آنها بسیار متفاوت و مستقل هستند، اما آنها به یکدیگر توصیه های زیادی می کنند.”

کایلی جنر کار مد خود را در سال 2012 آغاز کرد، زمانی که او و خواهرش کندال برند کندال کایلی خود را در حین همکاری با PacSun تأسیس کردند.

این منبع همچنین افزود که “کایلی همیشه در مد بوده است، و او بازی خود را افزایش می دهد، او همیشه دید بسیار روشنی داشته است.”

در همین حال، کایلی چهره جدید دولچه است

این شخص، توضیح داد که “او در مورد لباسی که می پوشد و با چه کسی شریک است، اعتبار زیادی دریافت کرده است.”

در طرف دیگر، کیم کارداشیان وجود دارد که از همسر سابقش کانیه وست نیز مشاوره مد دریافت کرد، “کانیه می آمد و می گفت: “باید موهایت را اینطوری درست کنی. باید آرایش خود را اینگونه انجام دهی”. . این زبان عشق اوست، لباس‌ هایش.» “من سعی می کنم بفهمم که من در دنیای مد کی هستم یا خودم کی هستم؟”

برچسب ها :

ناموجود