تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 11186

کایلی جنر و مادرش حمایت شیرینی از تیموتی شالامی انجام دادند

کایلی جنر و مادرش حمایت شیرینی از تیموتی شالامی انجام دادند

کایلی جنر در حال حمایت از تیموتی شالامی در شب بزرگش در لس آنجلس در کنار مادرش کریس جنر است! کایلی و مادرش یکشنبه شب برای شرکت در اولین نمایش فیلم جدید این بازیگر وونکا در تئاتر روستای ریجنسی بیرون رفتند. به گزارش اینسایدر، کایلی و کریس پس از تیتراژ ابتدایی فیلم وارد سینما شدند.

کایلی جنر در حال حمایت از تیموتی شالامی در شب بزرگش در لس آنجلس در کنار مادرش کریس جنر است! کایلی و مادرش یکشنبه شب برای شرکت در اولین نمایش فیلم جدید این بازیگر وونکا در تئاتر روستای ریجنسی بیرون رفتند.

به گزارش اینسایدر، کایلی و کریس پس از تیتراژ ابتدایی فیلم وارد سینما شدند.

شالامی در نقش آب نبات‌ ساز در فیلم وونکا، پیش درآمدی بر کتاب کودکان رولد دال در سال 1964 است، که آواز و رقص را در میان بازیگرانش، از جمله شالامی، به نمایش می‌ گذارد، بازی می‌ کند.

شالامی اخیراً درباره این فیلم خانوادگی به کارگردانی پل کینگ، گفت وونکا اکنون فیلم مورد علاقه مادرش نیکول فلندر است که او هنوز آن را ساخته است.

“فکر می کنم او Bones and All را دید و گفت: “تو باید در فیلم هایت شادتر باشی!”

شالامی در مورد وونکا ادامه داد: “اما این سنت است. من از خانواده ای موزیکال تئاتر هستم، و این بیشتر مطابق با فیلمی است که 10 سال پیش فکر می کردم اگر بسازم. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که اصلاً کار کردم.”

او گفت: “کار کردن روی این بسیار سرگرم کننده بود. فکر می کنم این کار بر خلاف هر چیزی بود که تا به حال روی آن کار کرده ام.”

برچسب ها :

ناموجود