تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
کد خبر : 7752

کایلی جنر و تیموتی شالامی در میان عاشقانه ها با هم دیده شدند

کایلی جنر و تیموتی شالامی در میان عاشقانه ها با هم دیده شدند

علی‌ رغم گزارش‌ های اخیر بر عکس، به نظر می‌ رسد کایلی جنر و تیموتی شالامی هنوز یک آیتم هستند! در عکس‌ هایی که از طریق صفحه شش در منتشر شده، کایلی ستاره کارداشیان ها در روز شنبه، 26 اوت، در حال خروج از املاک تیموتی شالامی در بورلی هیلز با شاسی بلند لوکس خود

علی‌ رغم گزارش‌ های اخیر بر عکس، به نظر می‌ رسد کایلی جنر و تیموتی شالامی هنوز یک آیتم هستند! در عکس‌ هایی که از طریق صفحه شش در منتشر شده، کایلی ستاره کارداشیان ها در روز شنبه، 26 اوت، در حال خروج از املاک تیموتی شالامی در بورلی هیلز با شاسی بلند لوکس خود در روز دیده شد. او لباس کاملا مشکی پوشیده و ماسک به چهره زده است.

اما عکس‌ ها در حالی که از دروازه بیرون می رفت، چشمان بی تردید درشتش را نشان داد. این رسانه ادعا می کند که به آنها گفته شده است که تیموتی دقایقی قبل وارد اقامتگاه خود شده است. بنا بر گزارش‌ ها، آنها عمارت را جداگانه ترک کردند و تیموتی نیز برای پوشاندن ظاهر متمایز خود ماسکی به چهره زده بود.

به نظر می‌ رسد این عکس‌ ها گزارش 2 آگوست Life & Style را که ادعا می‌ کرد راه‌ کایلی و تیموتی از هم جدا شده است را نادیده می‌ گیرد. منبعی به این نشریه گفته است: «او به مردم می‌ گوید که به طور طبیعی همه چیز بین آن‌ ها خراب شده است، زیرا هم مشغول هستند و هم در سفر هستند».

این خودی اضافه کرد: «کایلی دارد عاشقانه اش را به صورت معمولی بازی می‌ کند، اما دوستانش می‌ دانند که این باید به درد بخورد. تیموتی اولین مردی بود که بعد از جدایی از تراویس [اسکات] واقعاً با او وقت گذراند. حتی او را به خانواده اش معرفی کرد.»

اما TMZ با گزارشی کوتاه وارد عمل شد و روایت جدایی را عقب انداخت. منبع این رسانه ادعا کرد که این دو هنوز با هم هستند و افزود: “هر گزارشی که خلاف آن را بگوید نادرست است.” منبع دیگری گفت طرفداران نباید “هر چیزی را که می خوانند باور کنند.”

تیموتی و کایلی اولین بار در آوریل با هم مرتبط شدند، زمانی که دوکس موی یک “هشدار زوج جدید” را به صدا درآورد. دیلی میل متعاقباً گزارش داد که این دو در اواخر همان ماه از یک قرار مخفی تاکو در غرفه تاکوی تیتو در لس‌آنجلس لذت برده‌ اند. از اواخر ماه اوت، کایلی دوباره در حال رسیدن به خانه بازیگر، این بار با مرسدس مایباخ خود دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود