تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۳
کد خبر : 7594

کایلی جنر دو مورد از ترندهای آرایشی تابستان امسال را ترکیب کرد

کایلی جنر دو مورد از ترندهای آرایشی تابستان امسال را ترکیب کرد

تابستان امسال همه چیز درباره ترند های زیبایی الهام گرفته از مواد غذایی بوده است. اول، ناخن‌های شیر بلوبری، مانیکور اسپریتز، تابستان دختر گوجه‌ فرنگی و همه چیز دونات لعاب‌ دار وجود داشت. با این حال، اخیراً دو غذای جدید غالب شده اند: توت فرنگی و لاته. هیلی بیبر آرایش توت فرنگی را خیلی زود

تابستان امسال همه چیز درباره ترند های زیبایی الهام گرفته از مواد غذایی بوده است. اول، ناخن‌های شیر بلوبری، مانیکور اسپریتز، تابستان دختر گوجه‌ فرنگی و همه چیز دونات لعاب‌ دار وجود داشت. با این حال، اخیراً دو غذای جدید غالب شده اند: توت فرنگی و لاته.

هیلی بیبر آرایش توت فرنگی را خیلی زود ترند کرد و اندکی پس از آن با همکاریکریسپی کرم یک خط لب پپتید توت فرنگی را راه اندازی کرد. در مورد جدیدترین شوق زیبایی الهام گرفته از قهوه، بیبر، جی جی حدید و لوری هاروی همگی نسخه مخصوص به خود را از آرایش لاته استفاده کرده اند، الهه برنزی ترکیبی از پوست ابری و پوست شیشه ای که جایی بین مات و شبنم وجود دارد و ویژگی های زیادی دارد. از رنگ های مسی و کاراملی.

حالا، به نظر می رسد کایلی جنر در حال و هوای یک لاته توت فرنگی است (که بسیار شیک به نظر می رسد)، ترکیب آرایش توت فرنگی با آرایش لاته برای ظاهری برنزی و گلگون که آنقدر خوب بود که می توانید از آن اهام بگیرید. ظاهر آرایش، در عین حال پر زرق و برق بود، با گونه‌ های قرمز مایل به سرخی که تا شقیقه‌ هایش بلند می‌ شد، لب‌ های مات به رنگ هلویی قرمز، و مات‌ترین پوست کمال با چشم‌ هایش کاملاً کم‌ رنگ بود.

اکانت اینستاگرام لوازم آرایشی کایلی تایید کرد که برای رسیدن به این ظاهر، از پالت مات کلاسیک برای صورت و چشم‌ هایش، بالم برای گونه‌ های گلگون، رژ لب مات استفاده کرده است.

او ظاهر آرایش را با مدل موی تا حدی بالا و تا حدی پایین ست کرد. جنر در حالی که همه چیز را به یک موی نامرتب بر می‌ گرداند (و گذاشتن چند تار روی صورت و کنار گوشش) موهایش را حالت می‌ دهد تا کمی خیس به نظر برسند.

لباس او مکمل ظاهر آرایش بود که شامل یک دامن کوتاه برنزه بود. در بالا، او یک لباس مخروطی قرمز توت فرنگی پوشیده بود و با یک کیف کوچک قرمز و یک دستبند طلای ساده ظاهر را به پایان رساند.

اگر می خواهید این آرایش فیوژن توت فرنگی و لاته را تهیه کنید، ما شما را پوشش می دهیم. از آنجایی که این یک روند ترکیبی است، می توانید قسمت های مورد علاقه خود را از هر کدام از این ترندها انتخاب کرده و آنها را روی صورت خود ترکیب کنید.

ابتدا از پایه خود شروع کنید. هم برای آرایش توت فرنگی و هم برای آرایش لاته، شما نمی خواهید روی فونداسیون اشتباه کنید، بلکه اجازه دهید پوستتان نفس بکشد. جنر این کار را تا حدی با استفاده از پالت مات کلاسیک خود انجام داد، اما احتمالاً می‌ خواهید قبل از افزودن هر پودری به پوست خود از رنگ پوست، کرم یا زیر سازی روشن استفاده کنید.

سپس، با یک کانتور کرم روی خط مو، استخوان گونه و خط فک خود وارد شوید و قبل از افزودن کانسیلر در هر کجا که می خواهید، مانند زیر چشم، اطراف بینی، روی چانه و روی پیشانی خود، آن را مخلوط کنید. پس از مخلوط شدن، نواحی را با پودر شفاف بپوشانید و رژگونه و برنزر خود را اعمال کنید.

برای درخشش لاته توت فرنگی، هم از رژگونه و هم برنزر استفاده کنید ( آرایش لاته معمولاً نیازی به رژگونه ندارد و آرایش توت فرنگی روی برنزه سبک است). یک پودر برنزه‌ را روی جاهایی که پنهان نکرده‌ اید بمالید، سپس یک رژگونه صورتی و قرمز را با هم روی استخوان‌ های گونه‌ تان اضافه کنید و در شقیقه‌ ها ترکیب کنید.

البته جنر از رنگدانه قرمز مایل به قهوه ای روشن برای چشمانش استفاده کرده است، اما هر چیزی که در خانواده رنگ صورتی یا خاکی باشد، جواب می دهد. شما خوب به نظر خواهید رسید.

برچسب ها :

ناموجود