تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۳۵
کد خبر : 7484

کایلی جنر در هنگام ورود به خانه تیموتی شالامی دیده شد

کایلی جنر در هنگام ورود به خانه تیموتی شالامی دیده شد

کایلی جنر و تیموتی شالامه با قدرت پیش می روند. بر اساس عکس هایی که دیلی میل به دست آورده است، کایلی جنر روز پنجشنبه، 24 آگوست، به خانه دوست پسر 27 ساله اش تیموتی شالامی در بورلی هیلز آمد. این نشریه گزارش داد که کایلی قبل از اینکه تیموتی را در میان عاشقانه‌ های

کایلی جنر و تیموتی شالامه با قدرت پیش می روند. بر اساس عکس هایی که دیلی میل به دست آورده است، کایلی جنر روز پنجشنبه، 24 آگوست، به خانه دوست پسر 27 ساله اش تیموتی شالامی در بورلی هیلز آمد. این نشریه گزارش داد که کایلی قبل از اینکه تیموتی را در میان عاشقانه‌ های نو ظهورشان ملاقات کند، از خرید در این منطقه لذت می‌ برد. این دو ستاره از ماه آوریل با هم مرتبط بودند و تابستان امسال زیاد با هم رفت و آمد داشتند.

به گزارش دیلی میل، کایلی خود را با مرسدس مایباخ 200 هزار دلاری با تیم امنیتی خود به خانه تیموتی رساند. قبل از اینکه با محبوب شایعه اش ملاقات کند، خودش به خرید در بورلی هیلز رفت. کایلی یک تی‌ شرت سفید کوتاه‌ که زیر شکم او را نمایان می‌ کرد، همراه با یک شلوار جین و یک ماسک صورت مشکی پوشیده بود.

آخرین دیدار کایلی ستاره کارداشیان ها با تیموتی شالامی پس از گزارش TMZ در 2 آگوست انجام شد که ادعا می کرد با وجود شایعات جدایی، آنها همچنان “با هم” هستند. منبعی برای این نشریه ادعاهایی مبنی بر اینکه کایلی و تیموتی راه خود را رفته اند را تکذیب کرد و از طرفداران خواست “هر آنچه را که می خوانند باور نکنند.”

شایعات عاشقانه کایلی و تیموتی در بهار شروع به چرخش کردند. با داغ شدن ادعاها، ماشین کایلی در ماه مه در خارج از خانه تیموتی در بورلی هیلز پارک شده بود و این زوج برای اولین بار در اواخر همان ماه در یک باربیکیو با خواهرانشان کندال جنر و پائولین چالامی با هم عکس گرفتند. پاپاراتزی به صفحه شش گفت که کایلی «بیش از شش روز در هفته» در خانه تیموتی اقامت داشته است.

منبعی در گزارشی در آوریل با Us Weekly به اشتراک گذاشت که دقیقاً چه چیزی را کایلی در مورد تیموتی جذاب می‌ داند. خودی توضیح داد: «تیموتی یک جنتلمن تمام عیار است و با [کایلی] با احترام رفتار می کند. او بسیار جذاب است و او را می خنداند، و صحبت کردن با او آسان است. او شبیه هیچ یک از پسرهای دیگری نیست که قبلاً با او قرار داشته است و اگرچه ممکن است شبیه به تیپ او نباشد، اما آنها واقعاً رابطه خوبی با هم دارند.”

برچسب ها :

ناموجود