تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
کد خبر : 8971

کایلی جنر در هفته مد پاریس با لباس نقره‌ ای می‌ درخشد

کایلی جنر در هفته مد پاریس با لباس نقره‌ ای می‌ درخشد

کایلی جنر در هفته مد پاریس درخشان است! کایلی 26 ساله، درخشش را به شوی بهار و تابستان 2024 شیاپارلی در روز پنج‌ شنبه به ارمغان آورد و لباسی یقه‌ دار کریستال نقره ای پر زرق و برق پوشیده بود. جنر ظاهر خود را با گوشواره های طلایی آویزان و یک جفت کفش پاشنه بلند

کایلی جنر در هفته مد پاریس درخشان است! کایلی 26 ساله، درخشش را به شوی بهار و تابستان 2024 شیاپارلی در روز پنج‌ شنبه به ارمغان آورد و لباسی یقه‌ دار کریستال نقره ای پر زرق و برق پوشیده بود.

جنر ظاهر خود را با گوشواره های طلایی آویزان و یک جفت کفش پاشنه بلند از خانه مد در حالی که موهایش فر شده بود ترکیب کرد. ستاره کارداشیان‌ ها مجموعه‌ ای از عکس‌ های خود را در اینستاگرام پنجشنبه با شرح زیر به اشتراک گذاشت: «شیاپارلی ✨». دومین پست از ظاهر او نشان داد که جنر در حال عکس گرفتن قبل از نمایش در یک ویدیو از آهنگ لانا دل ری “West Coast” است.

جنر علاوه بر حضور در نمایش، حمایت خود را از خواهرش کندال جنر، که با یک لباس پولک دار قرمز بدون بند و آرایش موی بلند، در فشن شوی پاریس حضور دارد اعلام کرد.

کایلی تعدادی ویدیو از خواهر مدلش، در حالی که از ردیف جلو او را تشویق می‌ کرد، به اشتراک گذاشت. در حالی که کندال از کنارش می گذشت گفت “آره! آه بله!”.

پس از این برنامه، کندال در اینستاگرام خود با سلفی های آینه ای و کلیپ هایی از او ، شب را جشن گرفت. در یکی از ویدیو ها، کایلی را می‌ توان دید که خواهرش را تشویق می‌ کند و در حالی که او از کنارش می‌گذرد لبخند می‌زند، اما کندال همیشه حرفه‌ ای بود.

در طول هفته مد پاریس در ژانویه، جنر و شیاپارلی همچنین زمانی که غول زیبایی با لباس مخملی دراماتیکی که سر شیری به اندازه واقعی روی تنه او داشت بیرون آمد، تیتر خبرها شدند.

کایلی در مورد ظاهر منحصر به‌ فرد آن زمان در اینستاگرام نوشت: «زیبایی و جانور، از شما برای چنین صبح ویژه‌ ای متشکرم. “وای من عاشق پوشیدن این هنر مصنوعی ساخته شده با دست و با استفاده از مواد دست ساز بودم. زیبا زیبا.”

برچسب ها :

ناموجود