تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 10323

کایلی جنر به تیموتی شالامی در مراسم افتر پارتی می‌ پیوندد

کایلی جنر به تیموتی شالامی در مراسم افتر پارتی می‌ پیوندد

تیموتی شالامه پس از بازگشتش به شنبه شب به عنوان مجری این آخر هفته، چهره ای آشنا در کنار خود داشت: کایلی جنر. تیموتی، چهارمین قسمت این سریال نمادین را در چهل و نهمین فصل آن در کنار پسر سه گانه مستقل به عنوان مهمان موسیقی میزبانی کرد. پس از آن، کایلی جنر به او

تیموتی شالامه پس از بازگشتش به شنبه شب به عنوان مجری این آخر هفته، چهره ای آشنا در کنار خود داشت: کایلی جنر. تیموتی، چهارمین قسمت این سریال نمادین را در چهل و نهمین فصل آن در کنار پسر سه گانه مستقل به عنوان مهمان موسیقی میزبانی کرد. پس از آن، کایلی جنر به او ملحق شد تا با هم در یک مهمانی در شهر نیویورک جشن بگیرند.

کایلی در هنگام ورود به مراسم پس از نمایش با ظاهری کاملا مشکی با یک تاپ شیک از شانه، شلوار مشکی تنگ و کفش پاشنه بلند که عینک آفتابی و کیف کوچک مشکی را به تن داشت، عکس گرفته شد.

شالامی استایل خود را با یک شلوار جین یک ژاکت کلاهدار آبی و قرمز را با یک ژاکت بنفش که آستری خزدار داشت ترکیب کرد. شلوار جین خاکستری تیره، کفش های کتانی مشکی و سفید و کلاه بیسبال مشکی ظاهر غیر رسمی و در عین حال شیک او را تکمیل کردند.

این دومین باری است که تیموتی شالامی از زمان اولین کنسرت خود در دسامبر 2020 میزبانی این نمایش را بر عهده دارد. شالامی شب را با مونولوگی آغاز کرد که ستاره هایی را که پس از پایان SAG-AFTRA به سر کار باز می گشتند، شوخی می کرد. و او به روی میز ضربه می زند و او را در حال آواز خواندن و رپ دیده می شود.

او همچنین در تعدادی از بازی‌ های سرگرم‌ کننده شرکت کرد که در آن نقش‌ هایی مانند مرد روی ماه، یک کارمند عضلانی باشگاه ورزشی و یک خواننده رپ را بازی کرد.

جنر و شالامی که برای اولین بار در اوایل امسال با هم مرتبط شدند به نظر می‌ رسید که در مراسم پس از نمایش چندین ستاره دیگر نیز به آن‌ ها پیوستند، زیرا سوفی ترنر و داکوتا جانسون شنبه شب هنگام ورود به یک مکان از آن ها عکس گرفته شد.

برچسب ها :

ناموجود