تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 10500

کایلی جنر الهام بخش استایل شیک تیموتی شالامی می شود

کایلی جنر الهام بخش استایل شیک تیموتی شالامی می شود

تیموتی شالامی از کایلی جنر نکاتی در مورد استایل خود  الهام گرفته است. روز شنبه، این بازیگر 27 ساله برای نمایش فیلم جدیدش وونکا در توکیو در ژاپن فرود آمد و لباسی فوق العاده شیک پوشیده بود که به نظر می رسید می توانست توسط ستاره و سوپر مدل کایلی جنر طراحی شده باشد (که

تیموتی شالامی از کایلی جنر نکاتی در مورد استایل خود  الهام گرفته است. روز شنبه، این بازیگر 27 ساله برای نمایش فیلم جدیدش وونکا در توکیو در ژاپن فرود آمد و لباسی فوق العاده شیک پوشیده بود که به نظر می رسید می توانست توسط ستاره و سوپر مدل کایلی جنر طراحی شده باشد (که تعجب آور نیست زیرا همه چیز بین ایتن دو مرغ عشق در ماه های اخیر در حال گرم شدن بوده است).

ظاهر تمام مشکی شالامی با یک کت یقه‌ دار بلند را نشان می‌ داد که همان حال و هوای چرم را می‌ داد که توسط کایلی برای برند جدید لباس‌ اش طراحی کرده بود. این قطعه بخشی از اولین مجموعه خی بود که شامل مجموعه‌ ای از لباس‌ ها، ژاکت‌ ها و موارد دیگر از چرم مصنوعی جسورانه بود.

در حالی که کایلی، لباس‌ های هیجان‌ انگیز خود را با چیزی جز کفش‌ های رکابی قرمز مدل‌ سازی می‌ کرد، ستاره نامزد اسکار تیموتی تصمیم گرفت پیراهن یقه‌دار، شلوار مشکی و چکمه‌ های رزمی را به تن کند. او با یک عینک آفتابی دایره‌ ای اکسسوری خود را تکمیل کرد.

جنر و شالامی برای اولین بار در آوریل سال جاری، زمانی که عکس‌ هایی از رنجروور شالامی که در خیابان نزدیک خانه اش پارک شده بود، توسط TMZ پخش شد. رابطه آن ها رسانه ای شد.

سپس، جنر و شالامی در کنسرت بیانسه در سپتامبر و بعد از آن در مسابقه تنیس اوپن ایالات متحده در سال 2023 بین نواک جوکوویچ و دانیل مدودف عاشقانه خود را به تصویر کشیدند. جنر حتی صفحه قفل گوشی جدید خود را با عکس تیموتی زیبا کرد، که به طور تصادفی آن را در هفته مد میلان نشان داد و سر و صدای زیادی ایجاد کرد.

در این ماه، این دو در WSJ 2023 نیز در حال گفتگو و لبخند زدن دیده شدند. جوایز مبتکران مجله در شهر نیویورک، جایی که جنر به عنوان مبتکر سال برند مجله مورد تجلیل قرار گرفت، در حالی که شالامی حضور داشت تا به کارگردان مارتین اسکور سیزی جایزه مبتکر سال را اهدا کند. آنها جداگانه روی فرش قرمز رفتند اما روی یک میز نشسته بودند.

برچسب ها :

ناموجود