تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
کد خبر : 9928

کامرون دیاز به آخرین ترند مد پاییزی امسال پیوست

کامرون دیاز به آخرین ترند مد پاییزی امسال پیوست

کامرون دیاز به آخرین روند پاییزی می پیوندد. ستاره هالیوود برای مصاحبه با جیمی فالون در آخرین حضورش در “The Tonight Show” ظاهر شد و ظاهر کاملاً مشکی خود را نشان داد و با مجری در مورد زندگی خانوادگی خود با همسر بنجی مدن و دخترشان رادیکس صحبت کرد. دیاز با یک مدل موی کوتاه

کامرون دیاز به آخرین روند پاییزی می پیوندد. ستاره هالیوود برای مصاحبه با جیمی فالون در آخرین حضورش در “The Tonight Show” ظاهر شد و ظاهر کاملاً مشکی خود را نشان داد و با مجری در مورد زندگی خانوادگی خود با همسر بنجی مدن و دخترشان رادیکس صحبت کرد.

دیاز با یک مدل موی کوتاه و یک کت و شلوار مشکی دو تکه که شامل یک، شلوار گشاد و یک تاپ مشکی بود، خیره کننده به نظر می رسید. او این ظاهر را با چکمه‌ های سبک و مینیمال جواهرات طلا ست کرد. او همچنین یک آرایش ملایم گلم را به خود جلب کرد و یک لب قرمز به آن اضافه کرد.

اوایل این هفته، Eva Longoria نسخه مخصوص لباس رسمی خود را نشان داد، در جشنواره فیلم ساوانا شرکت کرد و با یک کت و شلوار خاکستری شیک روی فرش قرمز رفت. این کت و شلوار سه تکه شامل یک جلیقه دکمه دار، یک کت بلند سایز بزرگ و یک شلوار همسان بود. درست مانند کامرون، اوا جواهرات مینیمال و کفش های پاشنه دار مشکی می پوشید.

بسیاری از سلبریتی های دیگر با کت و شلوار های شیک، از جمله تنوع رنگ و استایل متفاوت، به این ترند پاییزی پیوسته اند. اخیراً، سلما هایک در یک رویداد منحصر به فرد در شهر نیویورک شرکت کرد و یک مجموعه طلایی سر تا پا را انتخاب کرد که شامل یک جلیقه دکمه دار، شلوار گشاد و یک کت کتانی مشابه بود.

سلما این ظاهر را با یک گردنبند الماس، گوشواره های کوچک هماهنگ، یک کیف طلایی متالیک و کفش پاشنه بلند ست کرد. ستاره هالیوود در سی و چهارمین مراسم سالانه هادریان جشن سالانه صندوق یادبود جهانی با پوشیدن یک کت و شلوار سه تکه از او عکس گرفته شد.

به نظر می رسد که این یکی از لباس های مورد علاقه در پاییز امسال باشد، زیرا انتخاب مناسبی برای لایه بندی است، به خصوص در مورد کت و شلوار های سه تکه، و تقریباً در هر مناسبتی می توان آن را پوشید.

برچسب ها :

ناموجود