تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 10997

چطور ریحانا به یکی از ثروتمند ترین زنان جهان تبدیل شد

چطور ریحانا به یکی از ثروتمند ترین زنان جهان تبدیل شد

کمتر از 20 سال طول کشید تا ریحانا از یک دانشجوی ساده در باربادوس به یکی از ثروتمند ترین زنان جهان تبدیل شود. بین حرفه هنری و سرمایه گذاری هایش، این خواننده ثروت قابل توجهی به دست آورده است. منابع تخصصی متعددی از جمله مجله فوربس معتقدند که دارایی خالص ریحانا تا سال 2023 حدود

کمتر از 20 سال طول کشید تا ریحانا از یک دانشجوی ساده در باربادوس به یکی از ثروتمند ترین زنان جهان تبدیل شود. بین حرفه هنری و سرمایه گذاری هایش، این خواننده ثروت قابل توجهی به دست آورده است.

منابع تخصصی متعددی از جمله مجله فوربس معتقدند که دارایی خالص ریحانا تا سال 2023 حدود 1.7 میلیارد دلار است.

این رقم ریحانا را در جایگاه بیست و یکم فهرست ثروتمند ترین زنان خود ساخته مجله فوربس آمریکا و رتبه 1729 در فهرست میلیاردر های جهان قرار داد.

ریحانا هشت آلبوم منتشر کرده است، ۱۴ تک‌ آهنگ را در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داده، ۶۰ میلیون آلبوم به فروش رسانده و حدود ۲۱۵ میلیون آهنگ دیجیتالی را در ۱۸ سال زندگی حرفه‌ای خود فروخته است.

اگر چه او به سینما هم وارد شده است، اما کارش در هنر هفتم چندان موفق نبوده است.

شرکت های ریحانا

رابین ریحانا فنتی، نام کامل او است، او شرکت لوازم آرایشی فنتی بیوتی را راه اندازی کرد. این شرکت یک سرمایه گذاری مشترک 50 / 50 بین ریحانا و کنگلومرا فرانسوی است.

ریحانا همچنین مالک 30 درصد از برند لباس زیر زنانه است که ارزش آن 3 میلیارد دلار خواهد بود. او همچنین با برند پوشاک ورزشی پوما برای ایجاد خط تولید کفش به نام Fenty x Puma همکاری کرد.

قیمت فنتی بیوتی در سال 2023 چقدر است؟

بیشتر دارایی خالص ریحانا از ارزش و درآمد فنتی بیوتی است. طبق آخرین گزارش LVMH، این شرکت در پایان سال 2022 حدود 1 میلیارد دلار درآمد داشته است.

فنتی بیوتی با بررسی های خوب خود در رسانه های اجتماعی و کارشناسان، دارایی خالص در حدود 2.8 میلیارد دلار در سال 2023 است.

این برند به لطف رویکرد جهانی و فراگیر خود که محصولاتی برای انواع رنگ ها و انواع پوست دارد، 12 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این برند دارای طرفداران اختصاصی است که باعث می شود هر یک از محصولات آن تقریباً موفقیت آمیز باشد.

برچسب ها :

ناموجود