تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
کد خبر : 6288

چرا جانی دپ بیهوش در هتلی در بوداپست پیدا شد؟

چرا جانی دپ بیهوش در هتلی در بوداپست پیدا شد؟

از زمانی که جانی دپ در دعوای خود علیه همسر سابقش امبر هرد پیروز شد، تنها یک نقش سینمایی داشته است. پس از آن دعوای حقوقی، این بازیگر تصمیم گرفته است خود را وقف موسیقی کند. او به همراه آلیس کوپر خواننده، جو پری گیتاریست و تامی هنریکسن عضو گروه خون آشام هالیوود است. در

از زمانی که جانی دپ در دعوای خود علیه همسر سابقش امبر هرد پیروز شد، تنها یک نقش سینمایی داشته است. پس از آن دعوای حقوقی، این بازیگر تصمیم گرفته است خود را وقف موسیقی کند. او به همراه آلیس کوپر خواننده، جو پری گیتاریست و تامی هنریکسن عضو گروه خون آشام هالیوود است.

در تور اروپایی خود، گروه راک اخیراً به دلیل مشکل با دپ مجبور به لغو برنامه خود در بوداپست شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط روزنامه مجارستانی بلیک، امدادگران مجبور شدند برای رد عوارض بعدی به هتل این بازیگر بروند.

چه اتفاقی برای جانی دپ در اتاقش در هتل بوداپست افتاد

پس از لغو کنسرت در 18 جولای، گروه این بازیگر در بیانیه ای عذرخواهی کرد: “ما از همه طرفدارانی که برای دیدن ما روی صحنه سفر کردند و واقعاً متأسفیم. صمیمانه ترین عذرخواهی ما را بپذیرید ما شما را دوست داریم و قدردانی می کنیم.”

اکنون همان رسانه ای که این وقایع را گزارش کرده دلیل پیدا شدن دپ را در اتاق هتلش در بوداپست بیهوش چند ساعت قبل از کنسرت هالیوود خون آشام ها را بیان کرده است.

دلیل عود سوء مصرف مواد. این اولین بار نیست که به این موضوع اشاره می شود، زیرا مشکلات دپ با الکل و مواد مخدر کاملاً شناخته شده است، چیزی که در دادگاه علیه امبر هرد نیز آشکار شد.

همچنین شایان ذکر است که گروه مجبور به لغو کنسرت در 20 جولای شد که قرار بود در اسلواکی برگزار شود. پس از تمام اتفاقات، گروه تور اروپایی خود را از سر گرفت و در 22 جولای در لهستان و یک روز بعد در آلمان اجرا کرد.

برچسب ها :

ناموجود