تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 9165

چرا بریتنی اسپیرز و سام اصغری از هم جدا شدند؟

چرا بریتنی اسپیرز و سام اصغری از هم جدا شدند؟

به نظر می رسید بریتنی اسپیرز و سام اصغری زندگی خوشی داشتند، اما در سال 2023 زمانی که آنها در تابستان طلاق خود را اعلام کردند، این وضعیت تغییر کرد. پس از جدایی خواننده پاپ و بازیگر، طرفداران کنجکاو بودند که ببینند چه چیزی منجر به از بین رفتن رابطه آنها شده است. در ماه

به نظر می رسید بریتنی اسپیرز و سام اصغری زندگی خوشی داشتند، اما در سال 2023 زمانی که آنها در تابستان طلاق خود را اعلام کردند، این وضعیت تغییر کرد. پس از جدایی خواننده پاپ و بازیگر، طرفداران کنجکاو بودند که ببینند چه چیزی منجر به از بین رفتن رابطه آنها شده است.

در ماه آگوست بریتنی نوشت: همانطور که همه می‌ دانند، من و حسام دیگر با هم نیستیم… شش سال زمان زیادی برای بودن با کسی است، بنابر این، من کمی شوکه شده‌ ام اما… من اینجا نیستم که دلیلش را توضیح دهم، زیرا صادقانه بگویم که این به هیچ‌ کس مربوط نیست!!. اما، من دیگر نمی توانستم درد را صادقانه تحمل کنم!!! به نوعی از طریق تله پاتی، من پیام های زیادی دریافت می کنم که قلبم را از دوستان ذوب می کند و از شما متشکرم!!!

بریتنی اسپیرز اضافه کرد: من مدت زیادی است که آن را قوی بازی می کنم، و اینستاگرام من ممکن است عالی به نظر برسد، اما از واقعیت دور است، و فکر می کنم همه ما این را می دانیم!!! من دوست دارم احساسات و اشک هایم را نشان دهم که واقعا چه احساسی دارم، اما به دلایلی همیشه مجبور بوده ام نقاط ضعفم را پنهان کنم!!! شما قرار است بدون قید و شرط دوست داشته بشید … نه تحت شرایط !!!! پس تا جایی که بتونم قوی میشم و نهایت تلاشمو میکنم!!! و در واقع دارم خیلی خوب کار میکنم!!! به هر حال، روز خوبی داشته باشید، و لبخند را فراموش نکنید.

از طرف سام، مربی شخصی نیز در بیانیه اینستاگرام خود لحن مثبتی داشت.

او روی یک صفحه سیاه نوشت: «پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به زندگی مشترک خود پایان دهیم. ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم حفظ خواهیم کرد و برای او همیشه بهترین ها را آرزو می کنم. درخواست برای حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می رسد، بنابراین من فقط از همه از جمله رسانه ها می خواهم که مهربان و متفکر باشند.

سام در 16 آگوست درخواست طلاق داد و دلیل جدایی آنها را “اختلافات آشتی ناپذیر” عنوان کرد.

آیا بریتنی اسپیرز و سام اصغری از هم جدا شده اند؟

از آنجایی که سام مدارک را در ماه اوت ثبت کرد، به نظر می رسد که این دو هنوز در حال بررسی جزئیات طلاق خود هستند. صفحه شش گزارش داد که زوج سابق قبل از ازدواج یک قرارداد پیش از ازدواج امضا کردند.

یک منبع به این نشریه گفت: “هر پولی که بریتنی قبل از ازدواج به دست آورده باشد، محافظت می شود.”

بریتنی اسپیرز و سام اصغری چه مدت با هم بودند؟

سم و بریتنی اولین بار در اواخر سال 2016 سر صحنه موزیک ویدیوی “Slumber Party” هم را ملاقات کردند. پس از پنج سال آشنایی، این دو در سپتامبر 2021 نامزدی خود را اعلام کردند. سال بعد، همسرانی که اکنون از هم جدا شده بودند، در یک مراسم خیره کننده در لس آنجلس در ژوئن 2022 عهد و پیمان خود را بستند.

برچسب ها :

ناموجود