تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۰۲
کد خبر : 8342

پیکه و کلارا چیا از شنای عاشقانه در اقیانوس لذت می برند

پیکه و کلارا چیا از شنای عاشقانه در اقیانوس لذت می برند

جرارد پیکه و کلارا چیا بهترین زندگی خود را دارند. این زوج مشهور در حال استراحت روی یک قایق تفریحی مجلل در کرواسی با همراهی خانواده خود و لذت بردن از لحظاتی عاشقانه در اقیانوس مشاهده شدند. از مادر این بازیکن، مونتسرات برنابئو، در حال گفتگوی معمولی با آن دو عکس گرفته شد، پس از

جرارد پیکه و کلارا چیا بهترین زندگی خود را دارند. این زوج مشهور در حال استراحت روی یک قایق تفریحی مجلل در کرواسی با همراهی خانواده خود و لذت بردن از لحظاتی عاشقانه در اقیانوس مشاهده شدند.

از مادر این بازیکن، مونتسرات برنابئو، در حال گفتگوی معمولی با آن دو عکس گرفته شد، پس از اینکه آنها در خلیجی نزدیک ساحل سونج در جزیره لوپود در حال سوار شدن به قایق بودند. این زوج در گردش عاشقانه خود لبخند می زدند، نزدیک یکدیگر شنا می کردند و به نوبت پارو می زدند.

کلارا چیا با لباس سبز زیتونی از او عکس گرفته شد، در حالی که ستاره سابق فوتبال پیکه شورت آبی و سفید پوشیده بود. مادر پیکه نیز با پوشیدن یک لباس سیاه و سفید راه راه و پارو زدن در حالی که آنها با عینک شنا به کاوش روی سطح آب می پرداختند، با آنها شنا کرد. این زوج یک بوسه شیرین به اشتراک گذاشتند و پیکه در حال کمک به کلارا برای تنظیم عینک خود دیده شد.

به نظر می‌ رسد که این جفت بسیار لذت برده‌ اند، زیرا در حال لبخند زدن و خندیدن، پیکه در حالی که کلارا برای آزمایش آب آماده می‌ شود، به اقیانوس می‌ پرد. این گروه پس از شنا از شام لذت می بردند، زیرا نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده خود از جمله پدرش خوان پیکه و برادرش مارک پیکه همراهی می کردند.

کلارا با خانواده پیکه رابطه خوبی داشته و حتی با دو فرزندش ساشا و میلان، از رابطه قبلی خود با شکیرا، وقت گذرانده است. شخصیت اسپانیایی ناچو گی به “Y Ahora Sonsoles” فاش کرد که پویایی آنها در ادامه عاشقانه خود عالی بوده است.

(کلارا چیا) در 15 روزی که آنها در اسپانیا بودند با آن بچه ها وقت گذراند. من به درستی می دانم که این بچه ها با کلارا چیا بوده اند. مشکلی وجود ندارد؛ آنها یک خانواده معمولی، یک زوج معمولی هستند.

برچسب ها :

ناموجود