حتی لازم نیست آن را احساس کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه “ترمه” را بشنوید و احتمالاً فوراً به آرامش لذیذ و نرم و مجلل فکر می کنید. چه چیزی می تواند بهتر باشد؟ ناخن ترمه چطور؟. ناخن های کشمیری، جدیدترین مانیکور شیک، بژ یا مخملی خنثی هستند. به این معنی که شبیه پارچه ترمه هستند.

ناخن ترمه چیست؟

ناخن های ترمه معمولاً لاکی با رنگ خنثی با زرق و برق بازتابنده یا لاک مغناطیسی هستند تا ظاهر نرم و دنج ترمه را منعکس کنند. ناخن‌ های ترمه واقعاً احساس دلپذیری از پاییز را در مانیکور به تصویر می‌ کشند. هنگام استفاده از زرق و برق باز تابنده، نگاه کردن به آن‌ ها چند بعدی و سرگرم‌ کننده است. ناخن‌ های ترمه می‌ توانند برای هر کسی خوب به نظر برسند.

هانا اشاره می کند که لاک مغناطیسی و زرق و برق بازتابنده سال گذشته بسیار محبوب شدند زیرا مردم شروع به کشف راه های جدیدی برای زیباتر جلوه دادن لاک کردند، مانند مانیکور های چشم گربه ای، فرنچ مغناطیسی و مانیکور مخملی. ناخن های کشمیری آخرین تکرار این روند هستند.

مثل همیشه، رسانه های اجتماعی نیز با افزایش ناخن های ترمه ارتباط زیادی دارند. ناخن‌ های ترمه قطعاً شاخه‌ ای تقویت‌ شده از ترند های لعاب‌ دار دونات، و کرومی هستند، با یک عنصر تغییر دهنده سایه.

چطور ناخن ترمه داشته باشیم؟

برای اینکه ناخن های ترمه برای شما کار کنند، همه چیز در مورد یافتن سایه لاک بژ یا خنثی مناسب برای رنگ پوست شما است. بهترین راه برای یافتن سایه خنثی مناسب، درک ته رنگ پوستتان است. سعی کنید رنگی را بیابید که هم خانواده رنگ تن شما باشد، چه رنگ سرد، خنثی، گرم یا زیتونی.

اما نکته زیبا این است که در نهایت شما سایه مناسب خود را پیدا خواهید کرد. ناخن‌ های ترمه می‌ توانند با هر رنگ پوستی زیبا به نظر برسند. از آنجایی که این روند به طور آزاد بر اساس رنگ های بژ است، می توانید آن را مطابق با ترجیحات شخصی خود سفارشی کنید.

حالا شروع کنید بعد از اینکه کوتیکول و ناخن های خود را آماده کردید، قبل از رنگ، یک لایه بیس کت بزنید. یک لایه ضخیم تر از لاک بژ یا مخملی خنثی را بمالید تا زرق و برق ها را به موقعیتی که می خواهید تغییر دهید.

اگر از لاک ژل استفاده می کنید، قبل از اینکه لاک را خشک کنید، رنگ های براق را تغییر دهید. اگر از لاک معمولی استفاده می کنید، قبل از اینکه کاملاً خشک شود، در نهایت روی آن را با یک لایه روکش رویی بپوشانید.

استفاده از لاک ناخن مناسب مطمئنا این روند را ساده می کند. بنابراین برای دستیابی به یک مانیکور درخشان و ظریف، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لایه لایه پایه رنگ کنید، یک تا دو لایه از لاک مورد نظر را اعمال کنید، سپس اگر می‌ خواهید رنگ ترمه را در خالص‌ ترین شکل آن داشته باشید، پس از پوشش پایه و قبل از افزودن یک لایه متالیک با روکش، یک لایه به ناخن کامل خود را اضافه کنید.