تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۸
کد خبر : 9580

پناهگاه میلیاردر در میامی چیست؟ عمارت های جف بزوس و تام برادی

پناهگاه میلیاردر در میامی چیست؟ عمارت های جف بزوس و تام برادی

این پناهگاه میلیاردر است، جزیره‌ ای که فقط ثروتمندان در آن زندگی می‌ کنند و اکنون جایی که جف بزوس آن را خانه در میامی فلوریدا می‌ نامد. این جامعه مجلل دارای تنها 41 قطعه زمینی است که با یک جاده به هم متصل شده اند و با یک پل قابل دسترسی هستند. نام اصلی

این پناهگاه میلیاردر است، جزیره‌ ای که فقط ثروتمندان در آن زندگی می‌ کنند و اکنون جایی که جف بزوس آن را خانه در میامی فلوریدا می‌ نامد.

این جامعه مجلل دارای تنها 41 قطعه زمینی است که با یک جاده به هم متصل شده اند و با یک پل قابل دسترسی هستند. نام اصلی این جزیره Indian Creek است، اما ساکنان ثروتمند آن عاشق حریم خصوصی هستند، این جزیره را به یکی از مخفی ترین مکان های جهان تبدیل کرده است.

تام برادی ۱۷ میلیون دلار برای خانه‌ ای که در حال تخریب است به منظور ساخت یک «عمارت زیست‌ محیطی» در Billionare Bunker Page Six پرداخت کرد.

پناهگاه میلیاردی چیست؟

دیدن این جزیره و خرید یکی از املاک مجلل ساحلی آن چگونه خواهد بود؟ شما باید به یک باشگاه منحصر به فرد کشور، یک زمین گلف گسترده، و محافظت از یک نیروی پلیس خصوصی 247 نفره دسترسی داشته باشید. زندگی در جامعه ای که برای میلیاردر ها ساخته شده است، اینگونه است.

جزیره ایندیان کریک در نزدیکی ساحل میامی در خلیج بیسکاین قرار دارد. جامعه مرفه توسط آب احاطه شده است و با پل به شهر مجاور سرفساید متصل است، جایی که یک سازه نگهبانی همیشه پر از نگهبان وجود دارد که بازدید کنندگان نا خواسته را از آن دور نگه می دارد.

این جزیره 300 هکتار از محیطی فوق العاده ​​خالص است

41 قطعه در سراسر خط ساحلی دارای چشم اندازهای بی وقفه و دسترسی به آب خصوصی است. آنها یک باشگاه روستایی و زمین گلف طراحی شده توسط معمار ویلیام فلین را آب می دهند.

تنها یک جاده عمارت های جزیره را در پناهگاه میلیاردی به هم متصل می کند.

جاده جزیره ایندیان کریک این مخفیگاه جزیره به طور طبیعی وجود ندارد. در اوایل دهه 1990. از خلیج بیسکاین لایروبی شد. در اواخر دهه 1920، جزیره شروع به تبدیل شدن به مکانی برای فرار ثروتمندان کرد. می خواهند جزیره خصوصی و خلوت خود را حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود