تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
کد خبر : 11633

ویکتوریا بکهام هدیه پر جنب و جوش به دیوید بکهام می دهد

ویکتوریا بکهام هدیه پر جنب و جوش به دیوید بکهام می دهد

امسال، خانواده بکهام روز کریسمس را با تعدادی از دوستان جدید خود جشن می گیرند. ویکتوریا بکهام، به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود نگاهی به هدیه پر جنب و جوش خود به شوهر دیوید بکهام می دهد. با یک ویدیو اینستاگرامی از دیوید در حال غذا دادن به تعدادی از جوجه ها. ویکتوریا با

امسال، خانواده بکهام روز کریسمس را با تعدادی از دوستان جدید خود جشن می گیرند. ویکتوریا بکهام، به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود نگاهی به هدیه پر جنب و جوش خود به شوهر دیوید بکهام می دهد. با یک ویدیو اینستاگرامی از دیوید در حال غذا دادن به تعدادی از جوجه ها.

ویکتوریا با بازیگوشی در توضیح خود پست خود نوشت برای کریسمس چه چیزی دریافت می کنید.

دیوید، می‌ گوید: «من چند جوجه و یک خروس گرفتم، که می‌توان او را با کلاه بابانوئل در حین پاشیدن دانه‌ ها دید. در همین حال، ویکتوریا روی بازیکن سابق فوتبال و گله حیاط مزرعه که از یک سازه چوبی بزرگ به بیرون نگاه می کنند، زوم می کند. ویکتوریا از پشت لنز دوربین خود به آنها لقب «جوجه بکهام» می دهد.

جشن های خانواده بکهام چند روزی است که در اوج گرفته است. ویکتوریا روز شنبه تعدادی از عکس های قبل از تعطیلات را به اشتراک گذاشت. رومئو یک بار دیگر در عکس‌ ها غایب بود، اما پدر و مادر، سه خواهر و برادر و خواهر شوهرش نیکولا با هماهنگ کردن و با کلاه‌ های بابانوئل و لباس خواب عکس گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود