تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر : 11717

ویکتوریا بکهام عکس هایی از شب خاص را به اشتراک می گذارد

ویکتوریا بکهام عکس هایی از شب خاص را به اشتراک می گذارد

ویکتوریا بکهام سال 2023 را در کنار عزیزانش به پایان می رساند! پس از جشن کریسمس پر از سرگرمی های خانوادگی، ویکتوریا مجموعه ای شیرین از عکس ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن شب بیرون رفتن بکهام ها را مستند می کند. ویکتوریا این عکس ها را با عکسی از خود

ویکتوریا بکهام سال 2023 را در کنار عزیزانش به پایان می رساند! پس از جشن کریسمس پر از سرگرمی های خانوادگی، ویکتوریا مجموعه ای شیرین از عکس ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن شب بیرون رفتن بکهام ها را مستند می کند.

ویکتوریا این عکس ها را با عکسی از خود و همسرش دیوید بکهام آغاز کرد. او همچنین عکس هایی از دخترش، هارپر، پسرش رومئو، به همراه نامزدش، میا ریگان، و همچنین والدینش، جکی و آنتونی آدامز را نیز به اشتراک گذاشت.

او در توضیح این عکس‌ ها که به نظر می‌ رسد در رستوران هنگام بیرون رفتن شبانه‌ شان گرفته شده است، نوشت: «شب خاص با خانواده‌ ام. من همه شما را خیلی دوست دارم».

بیرون رفتن شبانه خانواده بکهام تنها چند روز پس از آن است که خانواده همه در یک مکان برای جشن کریسمس با هم بودند.

امسال، ویکتوریا دیوید را با یک هدیه بسیار خاص غافلگیر کرد. بله یک لانه پر از مرغ. او به دنبال کنندگان اینستاگرام خود نگاهی به این هدیه پر جنب و جوش با ویدیویی از او در حال غذا دادن به مرغ داد که در زیر آن نوشته بود: “برای کریسمس چه می گیرید؟”

در این کلیپ، دیوید اسطوره فوتبال با کلاه بابانوئل در حالی که دانه‌  ها را در اطراف قفس می‌پاشد، می‌گوید: “من چند مرغ و یک خروس گرفتم.”

ویکتوریا از پشت لنز دوربین خود، به پرندگان لقب «جوجه بکهام» می دهد و مشاهده می کند که دوستان جدید خانواده «کمی از دوربین خجالتی» هستند.

این زوج علاوه بر وقت خود با پرندگان، اوقات خوشی را با فرزندان خود سپری کردند و ویکتوریا دو پرتره خانوادگی را برای جشن گرفتن فصل تعطیلات به اشتراک گذاشت.

در یک عکس جشن، این زوج قدیمی با هر چهار فرزندشان بروکلین، رومئو، کروز و هارپر در آغوش گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود