تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 10445

ویکتوریا بکهام به شوخی دیوید بکهام پاسخی جالب می دهد

ویکتوریا بکهام به شوخی دیوید بکهام پاسخی جالب می دهد

ویکتوریا بکهام در حال عرضه چند کالای جدید است. روز جمعه، این ستاره پاپ با، یک تی شرت یقه ای سفید با شعار “پدرم رولزرویس داشت” را منتشر کرد که الهام گرفته از شوخی بین او و همسرش دیوید بکهام بود که در مستند بسیار محبوب نتفلیکس به نمایش درآمد. این عبارت به طور خاص

ویکتوریا بکهام در حال عرضه چند کالای جدید است. روز جمعه، این ستاره پاپ با، یک تی شرت یقه ای سفید با شعار “پدرم رولزرویس داشت” را منتشر کرد که الهام گرفته از شوخی بین او و همسرش دیوید بکهام بود که در مستند بسیار محبوب نتفلیکس به نمایش درآمد.

این عبارت به طور خاص به اعتراف ویکتوریا اشاره می کند، که در آن او ادعا می کند که او و دیوید از “خانواده های طبقه کارگر” هستند فقط برای اینکه دیوید حرفش را قطع کند و با بازیگوشی از او بخواهد که حقیقت را در مورد تربیتش بگوید.

و از ویکتوریا پرسید”صادق باش. پدرت تو را با چه ماشینی به مدرسه رساند؟». ویکتوریا قبل از اینکه اعتراف کند که پدرش در دهه 80 با یک رولزرویس او را به مدرسه می رسانده است کمی از جواب دادن تفره می رود.

این صحنه در رسانه های اجتماعی به سرعت منتشر شد زیرا جنبه قابل توجهی از این زوج قدرتمند را نشان می داد.

در پست جدید ویکتوریا در تیک تاک می گوید : من دیگر نمی توانم با آن مبارزه کنم، بله، پدرم مرا با رولز رویس به مدرسه رساند! و دیوید بکهام را می‌ بوسد.

ویکتوریا قبلاً هدف شوخی دیوید بوده است.

در اوایل این ماه، دیوید به شوخی همسرش را به دلیل خستگی از روتین صبحگاهی خود عکسی از او را که روی زمین پشت به تردمیل دراز کشیده بود، منتشر کرد. او نوشت: «نه اینکه همسرم دراماتیک باشد یا چیز دیگری، اما این چیزی است که امروز صبح اتفاق افتاد.

با این حال، در پایان روز، عشق زیادی بین این زوج وجود دارد که از سال 1999 ازدواج کرده اند و چهار فرزند دارند: پسران بروکلین، رومئو و کروز و دختر هارپر.

تمام خانواده با سبکی در مراسم اکتبر بکهام شرکت کردند و موقعیت خود را به عنوان یکی از صمیمی ترین و شیک ترین خانواده ها در هالیوود تثبیت کردند.

ویکتوریا و هارپر مانند دو مادر و دختر شایان ستایشی که هستند، با ظاهری پر زرق و برق به ترتیب یک کت و شلوار سفید براق و یک لباس صورتی روی به فرش قرمز ظاهر شدند. در همین حال، پسران و پدرشان لباس‌ های مردانه را به سلیقه خودشان پوشیده بودند.

برچسب ها :

ناموجود