تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 5893

واکنش کیم کارداشیان به طرفدار مدعی نجات جانش توسط لباس SKIMS

واکنش کیم کارداشیان به طرفدار مدعی نجات جانش توسط لباس SKIMS

کیم کارداشیان از ادعای یکی از طرفداران مبنی بر اینکه لباس SKIMS جان او را نجات داده است، زمانی که در شب سال نو چهار گلوله به او شلیک شد، شگفت زده شد. آنجلینا وایلی که نینا نام دارد یک جوان 22 ساله از کانزاس سیتی، میسوری، قبلاً ویدئویی را در TikTok به اشتراک گذاشته

کیم کارداشیان از ادعای یکی از طرفداران مبنی بر اینکه لباس SKIMS جان او را نجات داده است، زمانی که در شب سال نو چهار گلوله به او شلیک شد، شگفت زده شد.

آنجلینا وایلی که نینا نام دارد یک جوان 22 ساله از کانزاس سیتی، میسوری، قبلاً ویدئویی را در TikTok به اشتراک گذاشته بود که در آن فاش کرد که در حالی که در حال انتظار برای لباس راحتی بود، لباس بدنی ساخته شده توسط برند کارداشیان را پوشیده بود.

ویلی گفت: «کیم کارداشیان جان من را نجات داد. «این سال نو، چهار گلوله به من شلیک شد. شبی که به من شلیک شد، زیر لباسم، یک لباس بدن شکل دهنده Skims پوشیده بودم.

او ادامه داد: «آنقدر این لباس تنگ بود که به معنای واقعی کلمه از خونریزی من جلوگیری می کرد. وایلی در یک ویدئوی بعدی گفت که سه ماه پس از تیراندازی، یک گلوله در شکمش باقی مانده است. او گفت: “خارج کردن آن خطر بیشتری تا باقی ماندنش دارد.”

صفحه شش گزارش داد که کیم، 42 ساله، این ویدئو را در استوری اینستاگرام خود بازنشر کرد و با یک ایموجی دست دعا اظهار نظر کرد: “wowww”.

وایلی می گوید: «این قطعا برای من واقعاً هیجان انگیز بود. “من مدتی است که طرفدار آن بوده ام، بنابراین اینکه بدانم او می داند من کیستم، برای من بسیار خوشحال کننده است.”

او توضیح داد: “قبل از اینکه به من شلیک شود، برای عدالت کیفری به مدرسه می رفتم، بنابراین خیلی خوب است که ما وجه مشترک داریم، زیرا او هم به دانشکده حقوق رفته است.”

وایلی گفت: «من به یاد دارم که بچه بودم و درباره کیم در «مردم» می خواندم، بنابراین داشتن این فرصت شگفت انگیز است. این مثل یک رویای کودکی است که به حقیقت پیوسته است.»

وایلی در پایان گفت: از همه کسانی که در طول این تراژدی در زندگی من کنار من بودند متشکرم.

به گزارش KCTV5، پلیس گفت ویلی یکی از دو نفری بود که در تیراندازی مشابه در کانزاس سیتی در 1 ژانویه زخمی شدند. وایلی از خیابان عبور کرد تا وضعیت غذایش را در یک کامیون مواد غذایی در همان نزدیکی بررسی کند.

مردی بیرون ماشینی که در ترافیک گیر کرده بود ایستاده بود و سر راننده فریاد می زد. دوست شنید که یکی می گفت «کلیدهایم را بده» و سپس مردی به شیشه سمت راننده شلیک کرد.

در حالی که او برای پوشش می دوید، دوستش گفت که ویلی روی زمین مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. بر اساس گزارش خبری پلیس، پلیس حدود ساعت 1:52 بامداد گزارشی مبنی بر تیراندازی دریافت کرد. وایلی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. مرد دیگری که در محل حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود با یک خودرو به بیمارستان منتقل شد.

برچسب ها :

ناموجود