تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۶
کد خبر : 8497

هیلی و جاستین بیبر با استایل صورتی خیره کننده هستند

هیلی و جاستین بیبر با استایل صورتی خیره کننده هستند

هیلی و جاستین بیبر با استایل صورتی مکمل هم زیبا به نظر می رسند! هیلی، یک کلاه گیس باب صورتی روشن را در بخشی از تصاویری که جمعه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود، طراحی کرد. هیلی ابتدا ظاهر سرگرم‌ کننده‌اش را در یک عکس انفرادی نشان داد، در حالی که مدل موی براق

هیلی و جاستین بیبر با استایل صورتی مکمل هم زیبا به نظر می رسند! هیلی، یک کلاه گیس باب صورتی روشن را در بخشی از تصاویری که جمعه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود، طراحی کرد.

هیلی ابتدا ظاهر سرگرم‌ کننده‌اش را در یک عکس انفرادی نشان داد، در حالی که مدل موی براق صورتی را با براق و رژگونه صورتی به تن کرد. در این عکس، این مدل یک دامن مینی چرم مشکی، چکمه های بلند و یک تاپ یقه بلند پوشیده بود که آن را با یک کت چرم چاپی بزرگ و ناخن های زرد نئون ست کرد.

مدل موی چشم نواز هیلی دوام زیادی نداشت. او بدون کلاه گیس صورتی خود در عکس دیگری در کنار همسرش جاستین بیبر ژست گرفت. در حالی که هیلی همان لباس عکس قبلی خود را پوشیده بود، جاستین همسرش یک کت چرمی با یک پیراهن باز صورتی خود را با هیلی ست کرد. او این ظاهر را با یک شلوار گشاد آبی تیره و کفش صورتی، همراه با یک کلاه و عینک آفتابی مشکی تکمیل کرد.

در عکس‌ های صمیمی دیگری که از خودش و جاستین به اشتراک گذاشته شده بود، این زوج در حالی که لیوان‌ های نوشیدنی در دست داشتند، لباس‌ های غیر رسمی‌ تری را به نمایش گذاشتند. در یک تصویر، این زوج در حالی که هیلی یک پیراهن ورزشی آبی پوشیده بود و جاستین یک پیراهن چوگان سفید با کلاه سبز به تن داشت، به یکدیگر تکیه داده بودند.

در یک عکس دیگر، هیلی یک لباس کوتاه ساتن سفید با تزئینات مشکی، همراه با کت چرمی مشکی، جوراب سفید و کفش راحتی پوشیده بود. عکس‌ های دیگر هیلی را نشان می‌دهد که یک لباس توری سفید متفاوت با چکمه‌ های مشکی بیرون روی یک چمن، و یک لباس طرح پلنگی در استخر در حال نشان دادن گردنبند جدید خود با نام «B» تزئین شده است.

آخرین عکس هیلی با حضور همسر جاستین چند روز پس از جشن گرفتن پنج سالگی ازدواجشان توسط این زوج منتشر شد.

اوایل این هفته، جاستین در پستی ادای احترام به همسرش در اینستاگرام ابراز عشق کرد. هیلی در پاسخ به مناسبت سالگرد آنها در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “5✨ دوستت دارم.”

برچسب ها :

ناموجود