تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر : 11346

هیلی بیبر یک مانیکور کروم شیک را با استایل خود ست می کند

هیلی بیبر یک مانیکور کروم شیک را با استایل خود ست می کند

همه شما دقیقاً به یاد دارید زمانی که ناخن های لعاب دار دونات جهان زیبایی را فرا گرفت، کجا بودید. در حالی که انگار دیروز است، در واقع یک سال و نیم پیش بود که هیلی بیبر دنیا را در هیجان فرو برد تا بتواند ناخن های کروم خود را بازسازی کند. اما، بر اساس

همه شما دقیقاً به یاد دارید زمانی که ناخن های لعاب دار دونات جهان زیبایی را فرا گرفت، کجا بودید. در حالی که انگار دیروز است، در واقع یک سال و نیم پیش بود که هیلی بیبر دنیا را در هیجان فرو برد تا بتواند ناخن های کروم خود را بازسازی کند. اما، بر اساس آخرین مانیکور او، ممکن است کمی احساس نوستالژیک کنید.

در 14 دسامبر، هیلی، تعداد عکس اینستاگرامی را منتشر کرد. ناخن‌ هایی که با آرایش چشم‌ های کروم مات‌ شده او مطابقت داشت، مظهر چیزی بود که روند مانیکور دونات لعاب‌ دار در مورد آن بود. طول متوسط ​​و بادامی شکل، هر یک از ناخن های او پایه شیری رنگ صورتی داشت.

او ناخن ها را با یک مجموعه به همان اندازه خوشگل جفت کرد. چشمانش با لایه نازکی از کروم سفید از خط آب تا پیشانی تزئین شده بود که همان سایه هایلایت روی گونه هایش بود. او لب‌ های لاتکس قرمز گیلاسی می‌ پوشید که با کت فرفری او و لباس کرومی قرمز رنگش هماهنگ بود.

اگر چه شما احتمالاً بیشتر از آنچه که می توانید حساب کنید، تنوع این ناخن ها را دیده اید، در صورتی که نیاز به تجدید داشته باشید، در اینجا نحوه ظاهری بدون مراجعه به سالن ناخن آورده شده است.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، قبل از اینکه با کت پایه مورد علاقه خود وارد آن شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح آن را صاف کنید تا یک بوم یکدست شوند.

بعد از آن نوبت به لعاب زدن می رسد. مرحله اول یک یا دو کت یک لاک مشابه است. سپس، آن را با یک لایه رویی بپوشانید و قبل از اعمال افکت کروم بگذارید کاملا خشک شود. سپس، آن را با یک لایه دیگر از تاپ کت بپوشانید، و شما آماده هستید.

برچسب ها :

ناموجود