تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۳
کد خبر : 7571

هیلی بیبر ناخن هایش را با آرایش توت فرنگی اش هماهنگ کرد

هیلی بیبر ناخن هایش را با آرایش توت فرنگی اش هماهنگ کرد

همه ما یک صفحه از کتاب زیبایی هیلی بیبر را در یک نقطه یا زمان دیگر انتخاب کرده‌ ایم. او بیشتر از آن چیزی که بتوانیم شمارش کنیم، گرایش‌ ها را محبوب کرده است. از جمله مانیکور معروف با لعاب مرواریدی، پوست لعاب دار، و اخیراً، آرایش توت فرنگی. اکنون، او فقط چند مورد از

همه ما یک صفحه از کتاب زیبایی هیلی بیبر را در یک نقطه یا زمان دیگر انتخاب کرده‌ ایم. او بیشتر از آن چیزی که بتوانیم شمارش کنیم، گرایش‌ ها را محبوب کرده است. از جمله مانیکور معروف با لعاب مرواریدی، پوست لعاب دار، و اخیراً، آرایش توت فرنگی. اکنون، او فقط چند مورد از ترند های خاص خود را با جدیدترین مانیکور توت فرنگی لعاب دار خود ترکیب کرده است.

در 12 آگوست، هیلی بیبر تعدادی از عکس‌ ها را با عنوان شگفت‌ انگیز منتشر کرد: اما تصویر اول بیش از همه توجه ها را به خود جلب کرد. او یک تاپ بند اسپاگتی سفید با یک بیکینی گلدار زیر آن، یک کلاه قرمز بافتنی، گوشواره‌ های طلا، نوارهای الماس پوشیده بود. او آرایش توت فرنگی داشت که شامل مقدار زیادی رژگونه پراکنده روی گونه ها و بینی اش بود.

ناخن‌ های توت‌ فرنگی لعاب‌دار او که به شکل تقریباً متوسطروی دستان او  می‌ نشستند ظاهر کاملی برای آرایش او بود. تمام ناخن‌ های او دارای پایه شیر توت‌ فرنگی صورتی روشن بود و بیبر برای افزایش حالات توت‌ فرنگی، برگردان‌ های ناخن توت‌ فرنگی را روی انگشت حلقه و انگشت وسط خود می‌ پوشید.

ناخن‌ های او بسیار شبیه به ناخن‌ های شیر آلبالوی کورتنی کارداشیان بارکر است که چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر شد، و با ترند هایی مانند آرایش «دختر گوجه‌فرنگی» در تیک تاک، تعجب نخواهیم کرد اگر مانیکور های الهام‌ گرفته از میوه‌ ها نیز مرسوم شوند.

طراحی این ظاهر در خانه چندان ساده نیست، اما آنقدر ها هم پیچیده نیست. ابتدا با پایه صورتی کم رنگ شروع کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. بعد، با یک برس ناخن، مثلث‌ های قرمز را با گوشه‌ های نرم‌ شده در سرتاسر صفحه ناخن بکشید.

می‌ توانید یکی را روی هر ناخن، چند مورد روی ناخن‌ های انتخابی، یا فقط یک یا دو تا را به عنوان تأکید انجام دهید. پس از خشک شدن، از لاک سبز شکارچی برای کشیدن برگ در بالای هر توت فرنگی استفاده کنید. در نهایت، از یک برس ناخن بسیار ظریف و یک لاک سفید نیمه شفاف برای کشیدن “دانه ها” روی ناخن استفاده کنید. ظاهر ناخن ها را با یک پوشش لعاب درخشان به پایان برسانید.

برچسب ها :

ناموجود