تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۱
کد خبر : 5258

هیلی بیبر ترند ناخن های لاک پشتی را احیا می کند

هیلی بیبر ترند ناخن های لاک پشتی را احیا می کند

وقتی کلمات «ناخن» و «هیلی بیبر» را در یک جمله می شنوید، احتمالاً تصور می کنید که کلمه «لعاب دار» هم جایی در آنجا باشد. با این حال، همه روندهای خوب باید به پایان برسند و بیبر ظاهراً فقط فصل ناخن های لعاب دار خود را با مانیکور لاک پشتی تعویض کرده است. در 28

وقتی کلمات «ناخن» و «هیلی بیبر» را در یک جمله می شنوید، احتمالاً تصور می کنید که کلمه «لعاب دار» هم جایی در آنجا باشد. با این حال، همه روندهای خوب باید به پایان برسند و بیبر ظاهراً فقط فصل ناخن های لعاب دار خود را با مانیکور لاک پشتی تعویض کرده است.

در 28 ژوئن، بیبر یک ویدیوی ( با من آماده باش ) را منتشر کرد که در آن یک ژاکت یقه خاکستری، گوشواره های حلقه ای طلایی ضخیم، حلقه نامزدی غول پیکرش و یک بند موی زرد به تن دارد.

پوست او شبیه یک رویای شبنم‌آمیز است، اما در این مرحله، این قابل انتظار است. چیزی که واقعا توجه همه را به خود جلب کرد مانیکور جدید او است که دارای طرح های لاک آبی شفاف و لاک پشتی متناوب روی ناخن های بادامی شکل او است. بیبر و ناخن‌ کارش زولا گانزورویگت در سال 2022 ناخن‌های لعاب‌ دار را اختراع کردند ، از آن زمان این مانیکور را به کار می‌برد. با این حال، بیبر که با ترند ناخن های لاک پشتی در سال 2019 لحظات بسیار خوبی داشت، را دوباره احیا کرده و استفاده می کند و آن را با ترند مانیکور شیر بلوبری تابستان امسال جایگزین کرد.

اگر چه کپی کردن ناخن های او سخت به نظر می رسد، اما آموزش های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند که این کار را در خانه انجام دهید. «ناخن‌های لاک‌پشتی دو روند ناخن را در یک مدل ترکیب می‌کنند: رنگ ناخن ژله‌ای به‌عنوان پایه و الگوهای لاک‌پشتی در بالا، که با استفاده از رنگ روشن ابتدا و سپس به آرامی نقطه‌گذاری رنگ‌های تیره روی آن به دست می‌آید.

برای داشتن ظاهری مشابه با هیلی، ابتدا یک سایه نیمه شفاف قهوه ای روشن روی بستر ناخن بزنید. سپس روی دیگر ناخن ها لاک بزنید و از روشن‌ترین تا تیره‌ترین آن‌ ها استفاده کنید. بعد از اینکه به جلوه ای سه بعدی دست یافتید، ناخن ها را با یک براق کننده با درخشندگی بالا کا را تمام کنید.

در مورد ناخن‌های شیر بلوبری متناوب، مانیکوریست مشهور و بنیانگذار Nails of LA، بریتنی بویس، قبلاً ترفند خود را برای ساخت سایه آبی شفاف خود  گفته بود: اگر نمی‌توانید لاکی با پایه سفید شفاف پیدا کنید، پس باید یک سفید شیری شفاف را با یک پولیش آبی ملایم مخلوط کنید.

برچسب ها :

ناموجود