تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
کد خبر : 6970

همسر مسی و ویکتوریا بکهام از شب‌ های دخترانه لذت می‌ برند

همسر مسی و ویکتوریا بکهام از شب‌ های دخترانه لذت می‌ برند

آنتونلا روکوزو در حال لذت بردن از زندگی جدید خود در میامی است. آنتونلا از زمان مهاجرت او و لیونل مسی به ایالات متحده دوستانی پیدا کرده است، از جمله ویکتوریا و دیوید بکهام، و این چهار نفر زمان زیادی را با هم پس از وضعیت جدید مسی به عنوان عضوی از میامی اینتر سپری

آنتونلا روکوزو در حال لذت بردن از زندگی جدید خود در میامی است. آنتونلا از زمان مهاجرت او و لیونل مسی به ایالات متحده دوستانی پیدا کرده است، از جمله ویکتوریا و دیوید بکهام، و این چهار نفر زمان زیادی را با هم پس از وضعیت جدید مسی به عنوان عضوی از میامی اینتر سپری کردند.

روکوزو عکس های مختلفی از خود، بکهام و برخی از دوست هایش را در حالی که از یک شب در شهر لذت می بردند به اشتراک گذاشت. یکی از این عکس ها روکوزو را نشان می دهد که با دوست های خانمش که همسر فوتبالیست های معروف نیز هستند، پشت میز نشسته اند. در آن، روکوزو، بکهام، النا گالرا، آندریا راجاچیچ و ایزابلا گروتمن در مقابل نوشیدنی‌ ها، و دسرهای مختلف می‌ نشینند. روکوزو در توضیح این پست نوشت: «دختران» و یک ایموجی قلب اضافه کرد.

در پست دیگری نوشته شده بود و روکوزو، گالرا و بکهام را نشان می‌ دهد که به دوربین‌ ها لبخند می‌ زنند. در حالی که گالرا لباس سفید پوشیده است، روکوزو و بکهام رنگ‌ های تیره‌ تری به تن دارند و روکوزو یک تاپ و شلوار سبز زیتونی به تن دارد. در مورد بکهام، او کاملا مشکی پوشیده است.

در این پست تعدادی عکس از خودش و مسی با در آغوش گرفتن و لبخند زدن برای دوربین ها وجود دارد. این عکس مسی را با شلوار سفید و پیراهن آبی روشن نشان می دهد.

حرکت گروه به دنبال پیروزی اینتر میامی مقابل شارلوت اف سی است که با نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید. بکهام در پست خود نوشت “من عاشق میامی هستم!!! دیشب خیلی سرگرم کننده بود!!

برچسب ها :

ناموجود